וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטעוית של פפיר ופריד, באיגוד מודים: "ערב רע. אנחנו בבעיה"

24.1.2022 / 6:37

השניים שהרבו לטעות בניצחון באר שבע לא צפויים להשתבץ למחזור הבא, ובאיגוד כבר קוראים להעלות שופטים מצטיינים מהלאומית: "אולי כבר צריך להפסיק להתרגש מכל טעות גדולה"

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

מבוכה רבה באיגוד השופטים אחרי עוד ערב רע של צוות השיפוט במשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע אמש (ראשון). הפעם מי שעלה בגורל הם השופט המרכזי ארז פפיר ושופט ה-VAR יגאל פריד, כאשר הראשון הגדיל לעשות ובעיני בכירים באיגוד השופטים טעה שלוש פעמים בהחלטות הקשורות לפנדלים. שופט ה-VAR יגאל פריד טעה פעם אחת בעיני גורמים מקצועיים באיגוד, אבל צדק פעמיים ובסך הכל השניים לא רשמו משחק שאפשר להתגאות בו.

"מה כבר יש להגיד?", אמר אמש בכיר באיגוד השופטים. "זה היה ערב רע מאוד עבור האיגוד. מה יש להוסיף? החלטות רעות מאוד שהובילו למשחק שרק בנס נגמר על סמך שקרה על הדשא ולא על סמך הטעויות של השיפוט. הצטברות של שלוש טעויות באותו משחק בפנדלים, זה משהו שלא היה כבר הרבה זמן".

גורמים בכירים באיגוד השופטים כבר די אובדי עצות נוכח כמות הטעויות כמעט בכל מחזור. "זה כאילו כל פעם מישהו אחר עושה טעות עוצמתית. יכול להיות שאנחנו כבר צריכים להפסיק להתרגש מזה", אמר גורם באיגוד.

שופט הכדורגל ארז פפיר שולף כרטיס צהוב לבלם הפועל באר שבע מיגל ויטור. אודי ציטיאט
טעות קריטיות שבוע אחרי שבוע. פפיר/אודי ציטיאט

בשל תחושת הכישלון וחוסר האונים, קראו אמש גורמים באיגוד השופטים להעלות שופטים מצטיינים מהליגה הלאומית כמו גל לוי, רפאל גבע ויואב מזרחי ולתת להם יותר משחקים לשפוט כבר מעתה. השלושה כבר החלו לשפוט בליגת העל, אבל לא עושים זאת בצורה קבועה.

כך או אחרת, השופטים אמש ארז פפיר ויגאל פריד לא צפויים לשפוט במחזור הקרוב כאשר פפיר צפוי להיות בחוץ ליותר ממחזור אחד. "המצב לא פשוט", הודה אמש בכיר באיגוד. "יש יותר מדי טעויות ומדובר בטעויות שכולם בבתים רואים. לא יכול להיות ששופט מרכזי ושופט VAR יתעלמו מפגיעה בוטה בשחקן ברחבה. לא יכול להיות ששופט מרכזי יחשוב שכדור נוגע ביד כשהוא נוגע ברגל ולא יכול להיות ששופט VAR יקרא לשופט מרכזי וימליץ לו על פנדל ברור (רייכרט על ספורי) והשופט המרכזי לא יקבל זאת וימשיך הלאה. אנחנו בבעיה גדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully