וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה נוספת לבאיירן, ניצחון שלישי ברציפות ללייפציג

טוליסו, מולר, סאנה וגנאברי סידרו לבווארים 1:4 על הרטה ברלין. השוורים גברו 0:2 על וולפסבורג המתרסקת ועלו למקום השישי

תקציר: הרטה ברלין - באיירן מינכן 4:1/ספורט1

המחזור ה-20 בבונדסליגה נחתם הערב (ראשון) עם שני משחקים, כאשר במפגש המוקדם ר.ב. לייפציג ניצחה 0:2 את וולפסבורג. האלופה באיירן מינכן שוב דרסה, הפעם את הרטה ברלין עם 1:4 אימתני בחוץ.

שחקני באיירן מינכן חוגגים עם קורנטין טוליסו. Maja Hitij, GettyImages
ממשיכה לדרוס. שחקני באיירן חוגגים/GettyImages, Maja Hitij

הרטה ברלין - באיירן מינכן 4:1

האלופה דורסת מחזור שני ברציפות, ולאחר הרביעייה בחוץ מול קלן במחזור הקודם, כעת התעללה הבווארים בהרטה, שעדיין לא ניצחה ב-2022. קורטנטין טוליסו חגג כבר בדקה ה-2, השער שלו נפסל בשל נבדל במהלך. הצרפתי חיכה 23 דקות נוספות וכבש שוב, כשהפעם השער שלו אושר. על סף הירידה להפסקה הכפיל תומאס מולר את יתרון האורחת. לירוי סאנה חטף מסירה של שוער הרטה שיועדה לאחד משחקני ההגנה של האורחת וכבש את השלישי (75) סרג' גנאברי הוסיף את הרביעי (79). יורגן אקלנקמפ צימק עבור הקבוצה מעיר הבירה לאחר מסירה חלשה של דאיו אופמקאנו שנחטפה. שער נוסף של סאנה נפסל בשל נגיעת יד (89), אך זה לא שינה דבר בנוגע לזהות המנצחת.

עוד בוואלה!

שוב כבש, שוב נפצע: בדורטמונד חוששים שהולאנד ייעדר כמה שבועות

לכתבה המלאה
וילי אורבן, שחקן ר.ב. לייפציג חוגג. רויטרס
שחקני ההגנה התעלו בהתקפה. אורבן חוגג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - וולפסבורג 0:2

השוורים החלו רע את העונה ואף פיטרו את המאמן ג'סי מארש, אך תחת דומניקו טדסקו נדמה שהם יצאו לדרך חדשה. התוצאה הייתה מאופסת עד הדקה ה-76, אז הבלם ווילי אורבן נגח לרשת את הראשון של המארחת. יושקו גווארדיול הכפיל כעבור שמונה דקות לאחר שה-VAR אישר את השער. עבור לייפציג מדובר בניצחון ליגה שלישי ברציפות, והיא עלתה למקום השישי, בשוויון נקודות עם הופנהיים ומונס דאבור. מנגד, וולפסבורג שסיימה בעונה שעברה בטופ 4 ממשיכה להתרסק עם משחק ליגה תשיעי ללא ניצחון והיא מדורגת במקום ה-15, שתי נקודות בלבד מעל המקום שמוביל למבחנים.

שמונה הקבוצות שעלו לרבע גמר הגביע הגרמני הן קרלסרוהה, המבורג, סט. פאולי, בוכום, האנובר, ר.ב. לייפציג, פרייבורג ואוניון ברלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully