וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב כבש, שוב נפצע: בדורטמונד חוששים שהולאנד ייעדר כמה שבועות

הנורבגי פספס כבר 30 אחוז ממשחקי הליגה העונה. בגרמניה מדווחים שייתכן שהוא סובל מקרע, מה שישאיר אותו בחוץ למעלה מחודש

תקציר: הופנהיים - בורוסיה דורטמונד 3:2/ספורט1

בזמן שכמעט בכל יום עולים דיווחים כאלה ואחרים אודות האפשרות שארלינג הולאנד יעבור לריאל מדריד - אולי אפילו בחלון ההעברות הנוכחי - אמש (שבת) החלוץ הנורבגי עשה את מה שהוא עושה הכי טוב העונה: כבש וגם נפצע.

הולאנד הבקיע את השער הראשון ב-2:3 של בורוסיה דורטמונד על הופנהיים בחוץ והעלה את מאזנו ל-16 שערים ב-14 משחקי ליגה. אבל בהמשך הוא נפצע, טופל, צלע, חזר למגרש ולבסוף הוחלף בדקה ה-62. הסימן המעודד היה שהוא יצא מהמגרש בהליכה, ללא עזרה, אבל בתקשורת הגרמנית טוענים שקיים חשש שהוא סובל מקרע בשריר המפשעה וזה כבר אומר כמה שבועות בחוץ.

שחקן בורוסיה דורטמונד, ארלינג הולאנד. Alexander Scheuber, GettyImages
קרע או מתיחה? הולאנד/GettyImages, Alexander Scheuber

הולאנד פספס העונה 6 משחקי ליגה מתוך 20 בגלל פציעות, כלומר 30 אחוזים. הוא החמיץ גם שלושה משחקים בליגת האלופות ואחד בגביע וכעת הוא עלול להיעדר שוב. המאמן מרקו רוזה אמר על החלוץ בן ה-21: "האמת היא שעדיין אין לי מושג מה חומרת הפציעה שלו. הוא ייבדק ונהיה יותר חכמים".

הבונדסליגה יוצאת לפגרה בת כשבועיים והולאנד ינצל אותה כדי לנוח ולהתאושש. אם הוא אכן סובל מקרע ולא ממתיחה, הוא יפספס 3-4 משחקי ליגה וכנראה גם לפחות משחק אחד מתוך השניים נגד ריינג'רס בליגה האירופית.

כך או כך, הולאנד נמצא כמובן בכותרות בשבועות האחרונים בנוגע לעתידו, לאחרונה פורסם בגרמניה שדורטמונד זועמת על התנהלותו, הציבה לו אולטימטום ומבקשת ממנו הבהרות (דבר שהולאנד הכחיש), והבעיות הרפואיות של סוכנו מינו ראיולה שאושפז בבית חולים והושבת רק הגבירו את הספקולציות והמתח סביב הנורבגי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully