וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל נוף הגליל יעמוד לדין: "מוכן ללכת לפוליגרף"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 14:15

שניר לוי הגיש דו"ח חמור נגד גיל ברעם, שזעם על כך שקבוצה לא קיבלה פנדל מול הפועל חיפה ואמר על שופט המסך לירן ליאני: "זו לא הפעם הראשונה שהוא פוגע בנו. הוא אמר לנו 'אני מחכה לשפוט אתכם במשחק הבא, אתם עוד לא תעלו לדשא ותקבלו ממני אדומים'"

תקציר: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה 1:0/ספורט1

הפועל נוף הגליל אמנם נראית יותר טוב מאז הפיכתו של שי ברדה למאמן הקבוצה, אבל גם הוא עוד לא רשם ניצחון בתום שלושה משחקים על הקווים ואתמול קבוצתו נכנעה בבית 1:0 להפועל חיפה, תוצאה שסיבכה עוד יותר את העולה מהליגה הלאומית בתחתית הטבלה.

מי שעמד במרכז העניינים לאחר המשחק הוא המנכ"ל גיל ברעם, שהטיח פעם נוספת טענות קשות בצוות השיפוט ובעיקר בלירן ליאני, שישב בניידת ה-VAR והמליץ לשופט הראשי שניר לוי שלא לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטרים לטובתה של נוף הגליל בתוספת הזמן של המחצית השנייה, באירוע שעורר מחלוקת גדולה.

שניר לוי הגיש דו"ח חמור מאוד, כשלטענתו ברעם כינה את ליאני "מושחת" בשיחה השופט הראשי במשחק ערך עם המנכ"ל בסיום. עוד ציין לוי כי הוא ביקש מברעם לצאת מחדרו, אולם האחרון סירב וחזר על המילים הקשות שלו נגד ליאני. ברעם צפוי לעמוד לדין משמעתי ואם דבריו של לוי אכן יתקבלו אצל הדיינים, למנכ"ל הפועל נוף הגליל מצפה עונש חמור.

לירן ליאני, שופט כדורגל. ברני ארדוב
גיל ברעם זועם עליו. לירן ליאני/ברני ארדוב

ברעם עדיין לא היה רגוע גם הבוקר בעקבות האירוע, ובשיחה עם וואלה! ספורט הוא אמר: "לא מבין מה רוצים ממני. לא השתמשתי במילה 'מושחת' אפילו פעם אחת בשום ריאיון בתקשורת. אם נאמרו דברים בחדרי חדרים, זה כבר משהו אחר. הרבה דברים נאמרים בכל מיני שיחות, הדבר היחיד שכעסתי עליו, ואמשיך לכעוס, הוא שהוצאתי בשבוע שעבר מכתב חריף לאיגוד השופטים ובו התלוננתי על לירן ליאני, על המשחק נגד הפועל תל אביב. נאמר לי שהדברים בבדיקה, אבל בזמן הזה שולחים אותו להיות שופט המסך במשחק אתמול. יכול להיות דבר כזה? זו התלונה היחידה שלי. אני עומד מאחורי כל מילה לגבי התנהלותו של ליאני. בשום שלב לא אמרתי שהוא מושחת, מי שרוצה - שיתבע. כבר שמעתי על הדברים ששניר לוי כתב בדו"ח שלו, לא היה שום עימות איתו וזה גם לא נכון שסירבתי לצאת מהחדר שלו. זה שקר וכזב. השיחה איתו התנהלה בצורה נורמלית".

עוד הוסיף ברעם הנסער: "אני מוכן ללכת להיבדק בפוליגרף אם צריך. אין לי בכלל טענות לשניר, כל הטענות רק לליאני. איך יכול להיות שאני מגיש מכתב נגד ליאני ב-16.1 ואיגוד השופטים עושה טעות חמורה ומשבץ אותו למשחק שלנו? זה רק מראה את כל מה שקורה פה ומוכיח את כל הטענות שלי. לא סופרים אותנו, לא היו מעיזים לעשות את זה למועדון אחר. זו לא פעם ראשונה שהוא פוגע בנו, מול הפועל תל אביב בסיבוב הראשון הוא פסק נגדנו לפנדל שלא היה ולא נברא, נגד החלטת ה-VAR. בשבוע שעבר אמר דברים קשים מאוד גם לקפטן שלי וגם לעוזר המאמן שלי, 'אני מחכה לשפוט אתכם במשחק הבא, אתם עוד לא תעלו לדשא ותקבלו ממני אדומים', וזה גם רשום במכתב שלי לאיגוד. ואז מגיע האירוע מאתמול נגד הפועל חיפה והוא לא נותן לנו פנדל של 100%. שתיים וחצי דקות בדקו את האירוע ואתה לא קורא לשופט המרכזי לבוא למסך? אז מה נשאר לנו? וזה רק אירועים מהעונה הזאת. אני כבר אמרתי אתמול, אני סיימתי להתעסק עם איגוד השופטים, זאת מלחמה אבודה מראש".

שחקני הפועל חיפה חוגגים, ג'ניה ברקמן מאוכזב אחרי הפסד הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
עוד הפסד לנוף הגליל. ברקמן מאוכזב/מאור אלקסלסי

בינתיים, בנוף הגליל ממשיכים לעבוד על שינויים בסגל השחקנים והיום ינסו לסגור רשמית את צירופו של הקשר ג'ון אוגו, שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וגם תנאיו הכספיים סוכמו בחוזה עד סיום העונה הנוכחית. במועדון יוחלט היום לגבי זהות הזר שישוחרר כדי לפנות מקום לאוגו, כאשר הבחירה תהיה באחד מבין לוואגה קיזיטו או קוון פרייטר. במקביל מתנהל משא ומתן גם עם הבלם וויסאם רבאח, שקיבל הודעת שחרור מהפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully