וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "לפעמים צריך לדעת לנצח בצורה הזו"

עודכן לאחרונה: 22.1.2022 / 17:27

מאמן הפועל חיפה סיכם את ה-0:1 בנוף הגליל: "זה לא הכדורגל שהיה בתחילת העונה, אבל הקבוצה הטובה יותר ניצחה". ברדה: "המצב קשה, אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר חכם"

זה לא קרה בדרך מרשימה או משכנעת כל כך, אבל הפועל חיפה חזרה לנצח היום (שבת) בליגת העל עם 0:1 בנוף הגליל, כאשר המארחת ספגה הפסד בית חמישי ברציפות וסופרת כבר 11 מחזורים מאז הפעם האחרונה שהשיגה ניצחון. חנן ממן כבש את השער היחיד במשחק, אך גם לפניו וגם אחריו לא זכינו לכדורגל גדול מצד שתי הקבוצות.

מאיר בן מרגי עם חנן ממן אחרי ניצחון הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חנן ממן העניק להפועל חיפה ניצחון חשוב/מאור אלקסלסי

מאמן הפועל חיפה אלישע לוי סיכם: "הרבה זמן לא ניצחנו, אז היה לחץ גדול. יש הרבה רעשי רקע. היום הקבוצה ששיחקה טוב יותר ניצחה. זה לא הכדורגל שהיה בתחילת העונה, אבל לאור הנסיבות שיחקנו נכון במחצית הראשונה. במחצית השנייה היינו פיזיים מאוד. זה מסוג המשחקים שלפעמים צריך לדעת לסגור ולנצח בדקות האחרונות. אמרתי לשחקנים לפני שאם אנחנו רוצים לכוון אל הפלייאוף, זה משחק שאנחנו צריכים לדעת לנצח בו. במחצית השנייה היינו טקטיים ופיזיים ולא אפשרנו להם להגיע להרבה מצבים. לפעמים צריך לדעת לנצח בצורה הזו".

מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה. מאור אלקסלסי
המצב קשה בנוף הגליל. שי ברדה/מאור אלקסלסי

מן העבר השני, שי ברדה התייחס לאירוע מעורר מחלוקת בתוספת הזמן של המחצית השנייה, בו השופט שניר לוי פסק על בעיטה חופשית לזכות הפועל נוף הגליל ולא על הפנדל, זאת על אף שלביא שוקרון ספק הוכשל על קו הרחבה: "יש מערכת שיפוט, אני לא נכנס לשיקולים שלהם. לא ראיתי את ההילוך החוזר כדי להגיד שהיה פנדל. אם הסתכלו ב-VAR והחליטו שלא פנדל, אז בסדר גמור", אמר ברדה. "החזקנו בכדור כל כך לא אפקטיבי וכל כך לא חכם ובלי אף מסירת מפתח, כל הנעת הכדור שלנו הייתה לרוחב. ברגע שאתה לא מגיע למצבים זה לא רלוונטי בכלל.

שחקני הפועל חיפה חוגגים, ג'ניה ברקמן מאוכזב אחרי הפסד הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
הפועל נוף הגליל בדרך חזרה ללאומית?/מאור אלקסלסי

המאמן המפסיד הוסיף: "יש הרבה עבודה, נישאר עם אותה דרך ונתקן את הדברים. המצב קשה, ידעתי שברגע שאתה מחליף דרך ושיטה יהיה קשה, אבל אני חדור מוטיבציה ויודע שאעשה הכול כדי שהמועדון הזה יביא נקודות. שיחקנו עם שחקנים התקפיים אבל לא משחק התקפי. הקבוצה צריכה לשחק הרבה יותר חכם. אני לוקח את האחריות עליי. אנחנו נשפר את הדברים ואני מקווה לראות את זה כבר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully