וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן נפצע והוחלף ב-0:0 בין מילאן ליובנטוס, 1:4 לנאפולי

השבדי יצא בדקה ה-28, שתי הקבוצות יצאו מסן סירו מאוכזבות. התכולים חגגו על סלרנטינה, אינסינייה כבש וסיפק חגיגה מרגשת. 2:4 לרומא באמפולי

פלייר: מילאן - יובנטוס 0:0/ספורט1

המחזור ה-23 בסרייה A האיטלקית הגיע לסיומו בראשון עם מפגש גדול בין מילאן ליובנטוס, שהבטיח הרבה אך קיים מעט עם 0:0 מאכזב. עוד לפני כן נאפולי גברה 1:4 על סלרניטנה, בעוד רומא השיגה 2:4 בחוץ מול אמפולי.

ג'ורג'ו קייליני שחקן יובנטוס עם אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן. רויטרס
חלוקת נקודות. קייליני וז'ירו/רויטרס

מילאן - יובנטוס 0:0

מצד אחד, מילאן ידעה שניצחון יקטין את הפער מאינטר המוליכה לשתי נקודות. מהצד השני, יובנטוס ידעה ששלוש נקודות יעלו אותה למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות על חשבון אטאלנטה. בפועל, שתי הקבוצות יצאו מאוכזבות מהמפגש בסן סירו. אחרי ה-1:1 במפגש הקודם בטורינו שני הצדדים ניסו להשיג הכרעה, אך ללא הצלחה. המארחת קיבלה בשורות בדקה ה-28, כאשר זלאטן איברהימוביץ' נפצע, לא היה יכול להמשיך, ופינה את מקומו לאוליבייה ז'ירו. הפער של הרוסונרי כעת מהפסגה עומד על ארבע נקודות (כשלאינטר משחק חסר), בעוד הגברת הזקנה ממשיכה להביט מבחוץ על הטופ 4.

עוד בוואלה!

השופט טעה נגד מילאן ובכה, זלאטן ניגש לנחם אותו בחדר ההלבשה

לכתבה המלאה
לורנצו אינסינייה, שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
ריגש את האוהדים. איניסנייה/רויטרס

צפו בנאפולי מביסה את סלרניטנה

תקציר: נאפולי - סלרניטנה 1:4/ספורט1

נאפולי - סלרניטנה 1:4

למרות התפרצות קורונה בשני המועדונים, המשחק יתקיים כסדרו ופערי הרמות נשמרו עם ניצחון ליגה שלישי ברציפות של הפרטנופי. ז'ואן ז'סוס הבקיע את הראשון בדקה ה-17, פדריקו בונאצולי השווה במפתיע בדקה ה-33. פנדל של דריס מרטנס (45+3) סידר למארחת יתרון לפני הירידה להפסקה, ואמיר רחמאני הרגיע את לוצ'יאנו ספאלטי עם השער השלישי (47). בדקה ה-51 נשרק פנדל לחובת סלרנטינה לאחר שפרדריק וסלי נגע ביד ברחבה והורחק בצהוב שני, לורנצו אינסינייה דייק מהנקודה הלבנה וקבע את תוצאת המשחק. עבור האיטלקי מדובר בשער 115 במדי הקבוצה, והוא השתווה לדייגו מראדונה בטבלת כובשי כל הזמנים של המועדון, כשלפניו רק דריס מרטנס ומארק האמשיק. כזכור, אינסינייה יעזוב בסוף העונה לטורונטו מה-MLS, ולאחר הכיבוש הוא הצביע על הסמל ואמר: "אני אוהב את נאפולי ואוהב אותה לנצח".

שחקני רומא חוגגים. Gabriele Maltinti, GettyImages
רומא עלתה למקום השישי/GettyImages, Gabriele Maltinti

אמפולי - רומא 4:2

הקבוצה של ז'וזה מוריניו עם ניצחון שלישי ברציפות שמעלה אותה למקום השישי על חשבון פיורנטינה. תמי אברהם, שנמצא בכושר מצוין פתח את מסכת הכיבושים עבור האורחת מהבירה (23) כאשר בתום בליץ בן ארבע דקות, הוליכה רומא כבר 0:4, כאשר ג'אנלוקה מאנצ'יני (33), סרג'יו אוליביירה (35) וניקולו זאניולו (37) סגרו מחצית ראשונה מוחצת מצד הג'אלורוסי. המארחת המתיקה מעט את הגלולה המרה עם שני שערים מצמקים במחצית השנייה, אך זה לא עזר לאמפולי, שסופרת שישה מחזורים ללא ניצחון.

משחקים נוספים

קליארי - פיורנטינה 1:1

לקליארי: ז'ואאו פדרו (47)
לפיורנטינה: ריקרדו סוטיל (75)

ספציה - סמפדוריה 0:1

לספציה: דניאלה ורדה (69)

טורינו - ססואולו 1:1

לטורינו: אנטוניו סנאבריה (16)
ססואולו: ג'אקומו רספאדורי (88)

משחקי המחזור הבא באיטליה

אטאלנטה - קליארי
בולוניה - אמפולי
פיורנטינה - לאציו
אינטר - מילאן
יובנטוס - ורונה

רומא - גנואה
סלרניטנה - ספציה
סמפדוריה - ססואולו
אודינזה - טורינו
ונציה - נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully