וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט טעה נגד מילאן ובכה, זלאטן ניגש לנחם אותו בחדר ההלבשה

מרקו סרה לא נתן חוק יתרון לרוסונרי שכבשו בתוספת הזמן, ספציה הבקיעה מאוחר יותר וניצחה 1:2. השופט שהושעה זכה למחווה מרגשת מהשבדי וחבריו שאמרו לו: "טעויות קורות"

תקציר ניצחונה של נאפולי 0:2 על בולוניה/ספורט1

איטליה סוערת ב-24 שעות האחרונות בעקבות טעות שופט שהשפיעה דרמטית על מאבק האליפות. מילאן אירחה אמש (שני) את ספציה, בידיעה שניצחון יעלה אותה לראשות הטבלה על חשבון יריבתה העירונית אינטר.

שחקני מילאן עם השופט מרקו סרה. Marco Luzzani, GettyImages
התנצל בפני הרוסונרי. שחקני מילאן ניגשים לסרה לאחר פסילת השער/GettyImages, Marco Luzzani

בתוספת הזמן, כאשר התוצאה הייתה 1:1, ג'וניור מסיאס קיבל כדור עומק ברחבת האורחת ובעט לרשת, אך רגע לפני שהכדור יצא מהרגל השופט מרקו סרה שרק לעבירה שאירעה קודם לכן. סרה הבין מיידית כי שגה בכך שלא נתן את חוק היתרון לרוסונרי, והתנצל בפני שחקני מילאן שהתנפלו עליו. הטעות נהפכה למשמעותית עוד יותר בדקה ה-95, בה ספציה הבקיעה שער ניצחון דרמטי בדרך ל-1:2 סנסציוני בסן סירו.

במקום לתקוף את השופט שביצע טעות שעלתה למילאן בשלוש נקודות יקרות, הרוסונרי נקטו בגישה די סלחנית, כאשר זלאטן איברהימוביץ', יחד עם מספר שחקנים נוספים מהקבוצה, ניגש אל סרה שבכה בחדר ההלבשה ואמר לו "שטעויות קורות".

עוד בוואלה!

מילאן הפסידה במפתיע בדקה ה-95 ופספסה עלייה לפסגה, נאפולי התקרבה

לכתבה המלאה
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מילאן. רויטרס
ניחם את השופט אחרי ההפסד הכואב. איברהימוביץ'/רויטרס

מאמן הקבוצה סטפנו פיולי טען כי גם השופט וגם שחקניו אשמים בתוצאה, בעוד המגן דוידה קלאבריה אמר: "השופט הוא כנראה זה שהכי מתוסכל. היינו צריכים לגמור את המשחק בשלב הרבה יותר מוקדם. אם מדברים בכנות, ניצחנו במשחק. היה מקרה שקשה להסביר כי השופט הבין מיידית שהוא טעה, הוא כנראה זה שהכי מתוסכל ממה שקרה, הוא לא צפה דבר כזה. לצערנו, הטעות התרחשה, והיינו טפשים בכך שספגנו את השער השני, אותו היינו צריכים למנוע בכל מחיר. זה ילמד אותנו לגמור משחקים מוקדם יותר".

סרה הושעה משני המחזורים הקרובים ולאחר מכן יחזור לשפוט בליגת המשנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully