וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוניסיה הפתיעה את ניגריה ותפגוש את בורקינה פאסו ברבע הגמר

יום דרמטי באליפות אפריקה: מסאקני העניק לטוניסיה החסרה 0:1 על הנבחרת היחידה שהייתה מושלמת בשלב הבתים. הסייחים נגררו להארכה מול גאבון בגלל שער עצמי בדקה ה-91, אבל ניצחו 6:7 בפנדלים

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

שלב שמינית הגמר של אליפות אפריקה יצא לדרך היום (ראשון) עם דרמת פנדלים, כאשר בורקינה פאסו ניצחה את גאבון והפכה לנבחרת הראשונה שמעפילה אל רבע הגמר. ניגריה, שהייתה המושלמת היחידה בשלב הבתים, הפסידה בגרואה 1:0 לטוניסיה והודחה. שתי המנצחות יתמודדו ביניהן על הכרטיס לחצי הגמר בגרואה ביום שבת.

שחקני נבחרת טוניסיה חוגגים. רויטרס
ידעו להתעלות. שחקני טוניסיה/רויטרס

ניגריה - טוניסיה 1:0

אז מי זוכר עכשיו את שלב הבתים? הנשרים של קרתגו הפסידו פעמיים והחמיצו שלושה פנדלים במסגרת בית ו', אבל דווקא מול הנבחרת היחידה שהחזיקה במאזן מושלם עם התעלו והעפילו לרבע הגמר. שמונה שחקנים נעדרו מהסגל של טוניסיה בגלל קורונה והקפטן ווהבי חאזרי חזר רק אל הספסל ונכנס בדקה ה-86, אבל בהיעדרו ענד את הסרט יוסף מסאקני והוא גם כבש את שער הניצחון היקר בדקה ה-47. זו אליפות יבשתית חמישית ברציפות שהקשר בן ה-31 מוצא בה את הרשת. אלכס איוובי נכנס בדקה ה-59 כדי לסייע לניגרים להשוות, אבל הוא הורחק אחרי חמש דקות ומוזס סיימון ועומאר סאדיק החמיצו לקראת הסיום.

עוד בוואלה!

שני באליפות אפריקה: קומורו תופיע עם שחקן שדה בשער מול קמרון

לכתבה המלאה
הרווה קופי שוער נבחרת בורקינה פאסו עוצר פנדל של גלור קאנגה שחקן נבחרת גאבון. רויטרס
הצטיין בפנדלים. הרווה קופי עוצר את הבעיטה של גלור קאנגה/רויטרס

בורקינה פאסו - גאבון 6:7 בפנדלים (1:1 ב-120 דקות)

איזו דרמה בלימבה. גאבון חילצה הארכה ב-10 שחקנים עם שער עצמי של אדאמה גירה בתוספת הזמן, ובפנדלים קיבלה הזדמנות להכריע, אבל שלושה מהבועטים שלה החטיאו בתשע הבעיטות ובורקינה פאסו שסיימה שלישית ב-2017 והגיעה לגמר ב-2013, ממשיכה הלאה. ברטרן טראורה החמיץ פנדל בדקה ה-18, אבל אחרי 10 דקות ניצל יציאה רעה של השוער והעניק לבורקינה פאסו יתרון. שער של ארון בופנדזה נפסל בדקה ה-42 וסידני אוביסה הורחק בצהוב שני בדקה ה-67, אך גאבון כאמור בכל זאת חזרה עם השער העצמי - רק כדי לחוות מפח נפש בדו-קרב הארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully