וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם מגן בשער: קומורו מתחה את קמרון בשמינית גמר אליפות אפריקה

הנבחרת הצנועה נתנה פייט למרות שלל הצרות בהופעה ההיסטורית שלה, אבל הפסידה 2:1 למארחת הטורניר שתפגוש ברבע הגמר את גמביה המפתיעה שניצחה 0:1 את גינאה

שערי השבת בפרמיירליג/ספורט1

רגע ביזארי באליפות אפריקה במשחק שמינית הגמר הערב (שני) בין מארחת הטורניר קמרון לקומורו, שחסרה את שלושת שועריה ומציבה מגן בין הקורות. גמביה מחכה למנצחת אחרי שגברה 0:1 על גינאה ועלתה לרבע הגמר בהופעה הראשונה שלה באליפות היבשתית.

שאקר אלחדחור מגן נבחרת קומורו בתפקיד השוער. רויטרס
שוער לעת מצוא. המגן שאקר אלחדחור/רויטרס

קמרון - קומורו 1:2

מארחת הטורניר ממשיכה הלאה, אבל התשואות לקומורו הצנועה שרשמה הישג נפלא בהופעה הראשונה שלה אי פעם באליפות אפריקה ונתנה פייט אדיר גם בשמינית הגמר, למרות מכת קורונה שהותירה אותה עם 18 שחקני סגל, ללא מאמן ועם מגן בין הקורות. השוער הראשון סלים בן בועינה נפצע ושני האחרים חיוביים לקורונה, וכך שאקר אלחדחור, מגן שמאלי מאז'קסיו בגובה 1.72 מטרים, נכנס לשער והוכיח בכמה מקרים במהלך המשחק שהבחירה בו הייתה נכונה.

הצרות המשיכו להכות את קומורו עם פקקים שגרמו לכך שאת ההכנות עשו השחקנים באוטובוס, ובדקה השישית ביאונדה היא גם נותרה ב-10 שחקנים בעקבות הרחקתו של הבלם נאג'ים עבדו. הקפטן הקמרוני ונסן אבובקאר, שכבש חמישה שערים בשלב הבתים, בישל לקרל טוקו אקמבי בדקה ה-29 ומצא את הרשת בעצמו בדקה ה-70. אחרי השער הראשון, אנדרה אונאנה מנע מקמרון שוויון מפתיע עם שתי הצלות גדולות מול אל פארדו בן ואחמד מוני, והוא חזר על כך עם עוד שתי עצירות אחרי השער השני, עד שנכנע לכדור חופשי נהדר של יוסוף אמשנגאנה בדקה ה-81.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קרל טוקו אקמבי שחקן נבחרת קמרון חוגג שער. רויטרס
בקושי, אבל קמרון עלתה. קרל טוקו אקמבי חוגג/רויטרס

האוטובוס של קומורו נתקע בפקקים, אז את ההכנות למשחק עשו באוטובוס

גינאה - גמביה 1:0

מסע הקסם של גמביה בהופעת הבכורה שלה באליפות אפריקה נמשך גם לרבע הגמר. אחרי שצברו שבע נקודות בבית ו', העקרבים ניצלו את חסרונו של נאבי קייטה המורחק מהסגל של גינאה והשיגו את הכרטיס לשלב הבא. יוסופה בוב הכניס כדור עומק נפלא למוסא בארו, שהתחמק מהשומר שלו, נכנס לרחבה ובעט פנימה בדקה ה-71. המחליף יוסופה אנז'י, שנכנס דקה לאחר מכן, הספיק לספוג שני צהובים והשאיר את גמביה ב-10 שחקנים בדקה ה-87, אבל השוער הדף טיל של ז'וזה קאנטה לקורה בדקה ה-94 ומיד לאחר מכן גם גינאה נותרה ב-10 שחקנים לאחר צהוב שני שנשלף לעבר הבלם איברהימה קונטה. איברהימה קונטה השני, שחקנה של בני סכנין, נותר על הספסל וכעת ישוב לישראל.

שחקני נבחרת גמביה חוגגים. רויטרס
ההיסטוריה נמשכת. שחקני גמביה חוגגים/רויטרס

בשלישי:

סנגל - כף ורדה
מרוקו - מלאווי

ברביעי:

חוף השנהב - מצרים
מאלי - גינאה המשוונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully