וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תדיח גם אותה? בילבאו תארח את ריאל מדריד ברבע גמר הגביע

עודכן לאחרונה: 21.1.2022 / 14:02

אחרי שהעיפו את ברצלונה, הבאסקים יפגשו את הבלאנקוס לשחזור הסופרקופה. סוסיאדד נגד בטיס, ולנסיה מול קאדיס, ראיו תפגוש את מאיורקה

תקציר: אלצ'ה - ריאל מדריד 2:1/ספורט1

אחרי שברצלונה, אתלטיקו מדריד וסביליה סיימו את דרכן בגביע המלך כבר בשמינית הגמר, שמונה הקבוצות שנותרו בגביע הספרדי מתחילות להאמין כי הפעם אפשר ללכת עד הסוף. היום (שישי) נערכה הגרלת רבע הגמר, שסידרה שני מפגשים מסקרנים במיוחד.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ' חוגג נגד אתלטיק בילבאו. רויטרס
יחייך גם הפעם? מודריץ' בסופרקופה מול בילבאו/רויטרס

מי שהגריל את הכדורים הוא לא אחר מאשר מלך שערי נבחרת ספרד בכל הזמנים, דויד וייה, שזכה בגביע עם סראגוסה (2003/4), ולנסיה (2007/8) וברצלונה (2011/12). המפגש הראשון, וכנראה גם הכי מסקרן, סידר לפייבוריטית הברורה לזכייה, ריאל מדריד, ביקור בסן מאמס אצל אתלטיק בילבאו. הבאסקים הדיחו אמש את ברצלונה אחרי 2:3 בהארכה, ויקוו לנקום בבלאנקוס על ההפסד 2:0 בגמר הסופרקופה שנערך בראשון האחרון. למעשה, לבילבאו יש יותר זכיות בגביע מאשר ריאל מדריד, 23 לעומת 19, כאשר רק ברצלונה מקדימה אותן עם 31 הנפות.

משחק מעניין נוסף שעלה בהגרלה יפגיש בין ריאל סוסיאדד לבטיס. מחזיקת הגביע של עונת 2019/20 גברה בשמינית הגמר 0:2 על אתלטיקו מדריד, בעוד הירוקים גברו 1:2 בדרבי על סביליה אחרי שהמשחק נעצר בשל פגיעת מוט בשחקן האורחת וחודש למחרת מול יציעים ריקים. בשני המשחקים הנותרים, ולנסיה תארח את קאדיס וראיו וייקאנו את מאיורקה. המשחקים ייערכו ב-1-3 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully