וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אראל יחליף את טורה בהפועל חיפה, לקס צפוי לפתוח בנוף הגליל

המארחת "צריכה שתורג'מן יחזור לשיאו", ליואיץ' שנחת בארץ לא בסגל. קשר הרכש של האורחת יערוך בכורה, מאבוקה בסגל (שבת, 15:00 בספורט4). ברדה: "מרוצה מרצינות השחקנים והמועדון".

מחזור 19הסתיים22/01/2022
הפועל נוף הגליל
    0
    • (22) ממן
    הפועל חיפה
    תקציר: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה 2:2/ספורט1

    הפועל נוף הגליל

    הפועל נוף הגליל, שנראתה טוב בתיקו מול הפועל תל אביב במחזור הקודם, תנסה מחר (שבת, 15:00 בספורט4) לצבור נקודות נוספות גם מול הפועל חיפה בבית. המאמן שי ברדה צפוי להמשיך במערך של ארבעה שחקני הגנה עם קישור התקפי והרבה שחקנים בחלק הקדמי. קשר הרכש ניר לקס, שחתם השבוע בקבוצה, מתוכנן לפתוח מחר בהרכב,כאשר לעומתו המגן הקמרוני ארנסט מאבוקה שחתם גם הוא ייכלל בסגל ויפתח על הספסל. לוואגה קיזיטו, קווין פרייטר וסתיו נחמני יפתחו יחד בהתקפה, וגם מקומו של דיויד טווה בהרכב מובטח. הקשר והיב חביבאללה, סובל מפציעה בשריר המפשעה ולא יכלל בסגל.

    "אני מאוד מרוצה מהרצינות, גם של השחקנים וגם של המועדון", אמר המאמן ברדה לקראת המשחק. "אני מאוד מרוצה מהמחוייבות של השחקנים, מההשקעה שלהם ומהרצון ללמוד. בסופו של דבר הכל צריך להימדד בתוצאות, למרות הזמן הקצר נשתדל לעשות הכל כדי שהדברים בסופו של דבר יקרו".

    על המשחק מחר הוסיף ברדה: "היינו רחוקים עשר שניות מניצחון בשבוע שעבר, הרבה יותר חשוב שנמשיך באותו קו שלנו, לבנות דרך לאורך זמן. אני יודע שזה משהו שבארץ לא כל כך מאמינים בו, אבל אני כן חושב שלאורך זמן, ברגע שדברים יטמעו, אנחנו נעשה את זה. אנחנו צריכים לקחת נקודות ואני מקווה שנעשה את זה כבר בשבת נגד הפועל חיפה".

    הרכב משוער: סטפן מרינוביץ', טימותי מוזי, יבגני ברקמן, דולב אזולאי, חגי גולדנברג, ניר לקס, אלעד שחף, דיויד טווה, לוואגה קיזיטו, סתיו נחמני, קווין פרייטר.

    מאמן הפועל נוף הגליל שי ברדה. לילך וייס רוזנברג
    ישיג ניצחון ראשון בתפקיד? ברדה/לילך וייס רוזנברג

    הפועל חיפה

    הקשר גל אראל צפוי לפתוח בהרכב על חשבונו של סקו טורה הפצוע, הרכש החדש מתיאה ליואיץ' שנחת בישראל לא יהיה בסגל להתמודדות. בחיפה מקווים מאוד שאלון תורג'מן יתחיל לחזור לכושר שאפיין אותו לפני הפציעה. "ברור לכולם שאנחנו צריכים את תורג'מן בשיאו", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שכל תוצאה חוץ מניצחון מחר היא רעה מאוד עבורנו".

    הרכב משוער: אוהד לויטה, דור מלול, אנתוני איזוצ'וקוו, בן והבה, דודי טוויטו, גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, אלן אוז'בולט, אלון תורג'מן.

    עוד בוואלה!

    פדרו סאס נפרד מנוף הגליל: "לא עושה זאת בלב שלם, עוזב בית חם"

    לכתבה המלאה
    אלון תורג'מן שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
    הפועל חיפה צריכה אותו בשיאו. תורג'מן/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * הפועל חיפה ניצחה בשני המפגשים הקודמים העונה (1:2 בגביע הטוטו ו-1:3 בסיבוב הראשון בליגה) ולא הפסידה לנוף הגליל מאז ה-3:1 בלאומית במאי 2007.

    * הפועל נוף הגליל קטעה רצף של שישה הפסדים עם ה-2:2 מול הפועל תל אביב, אבל היא ללא ניצחון כבר 10 מחזורים וההגנה שלה היא הגרועה בליגה עם 35 ספיגות.

    * בבית יש לנוף הגליל ארבעה הפסדי ליגה רצופים (וחמישה בכל המסגרות). בפעם הקודמת שזה קרה, בספטמבר-נובמבר 2010, היא הייתה בליגה הלאומית.

    * הפועל חיפה ספגה בכל אחד מ-10 המחזורים האחרונים, אחרי שבשמונת המחזורים הראשונים שמרה על שער נקי ארבע פעמים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: שניר לוי
    אצטדיון: גרין
    קהל: 718

    משחקי המחזור ה-19:

    שבת, 15:00: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה (ספורט4)
    שבת, 17:20: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)
    שבת, 18:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
    שבת, 19:50: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)

    ראשון, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
    ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)

    שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully