וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו סאס נפרד מנוף הגליל: "לא עושה זאת בלב שלם, עוזב בית חם"

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 15:42

הקשר הברזילאי שוחרר כדי לפנות מקום במצבת הזרים למאבוקה וחתם בהפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית. ערך 16 הופעות העונה בליגת העל

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל 2:2/ספורט1

במסגרת השינויים שעורכת הפועל נוף הגליל בסגל במהלך חלון ההעברות של ינואר, העולה החדשה הודיעה היום (שני) כי קשר הקבוצה פדרו סאס עזב אחרי חמש שנים במועדון בשתי קדנציות שונות. בינתיים, הקשר הספיק למצוא קבוצה חדשה בישראל - הפועל אום אל פאחם מהליגה הלאומית.

פדרו סאס שחקן הפועל נוף הגליל. מאור אלקסלסי
חוזר לליגת המשנה. סאס/מאור אלקסלסי

סאס הגיע תחילה לנוף הגליל באמצע עונת 2016/17, עזב כעבור חצי שנה, וחזר לקדנציה של ארבע עונות וחצי בקיץ 2018. הברזילאי שותף ב-16 משחקים העונה בליגת העל, בהם לא הצליח לרשום שער או בישול. מדובר בקשר השלישי שעוזב את הקבוצה בחודש ינואר אחרי סולומון דניאל שעבר להפועל ירושלים ורועי שוקרני שהצטרף לבני סכנין.

הברזילאי ששוחרר כדי לפנות מקום במצבת הזרים למגן ארנסט מאבוקה אמר: "אני לא עוזב בלב שלם, נוצרה סיטואציה ואני עוזב בית חם, מאחל לנוף הגליל המון הצלחה ואני עם הפנים קדימה להצלחת אום אל פאחם. יש לנו משימה לעלות לליגת העל ואני מקווה שנעמוד בה כמו שעמדתי בעונה שעברה בנוף הגליל". כאמור, סאס חזר אל ליגת המשנה כאשר חתם בשורותיה של הקבוצה מהמקום הרביעי בליגה הלאומית עם פער של שלוש נקודות מהמקום השני שמוביל לעלייה לליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully