וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייני שוב לא בסגל מכבי תל אביב. קובאס שוב לספסל?

הקפטן שעדיין לא שיחק אצל קרסטאיץ', הרגיש כאבים בשריר באימון. המאמן מתלבט בין חלאיילה לגררו, שמיר וגלזר צפויים לפתוח (שבת, 17:20, ספורט4). מכבי נתניה צפויה להמשיך עם ארבעה שחקני הגנה וקישור מעובה, לם המורחק לא יישב על הספסל

מחזור 19הסתיים22/01/2022
מכבי תל אביב
  • קניקובסקי (26)
  • גררו (45)
2:2
  • (16) אברהם
  • (48, גול עצמי) דוידזאדה
מכבי נתניה
תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

מכבי תל אביב

קפטן מכבי תל אביב שרן ייני לא יקבל דקות משחק ראשונות אצל מלאדן קרסטאיץ' גם מחר במשחק שבו תארח הקבוצה את מכבי נתניה (שבת, 17:20, ספורט4). ייני, שכבר היה בסגל במשחק מול הפועל ירושלים במחזור שעבר, שוב הרגיש במהלך אימוני השבוע את השריר ברגלו ועבר לאימונים קלים בלבד.

מאז הגעתו של המאמן הסרבי למכבי תל אביב לפני כחמישה שבועות, לא שותף ייני במשחקים מסיבות מקצועיות ובריאותיות והוא שוב ימתין לחזרתו לשחק במועד אחר. מי שכן יחזרו מחר לסגל וככל הנראה להרכב הם דן גלזר ועדן שמיר, שהיו מוצהבים בשבת שעברה. לקרסטאיץ' יש התלבטות בהתקפה בין אדוארדו גררו לאוסמה חלאיילה שזכה מהמאמן הסרבי לקרדיט במשחקים האחרונים. ברנדלי קובאס שפתח במשחק האחרון מול הפועל ירושלים, עשוי לרדת שוב לספסל. בקבוצה מאוד רוצים לתת הופעה טובה מחר בבלומפילד גם מכיוון שלמעלה מ-20 אלף צופים צפויים להגיע בשל השעה היחסית מוקדמת בה ייפתח המשחק. אנריק סבוריט הפצוע, סטיפה פריצה החולה ומתן חוזז שהורחק בטעות במשחק האחרון, ייעדרו אף הם מחר.

הרכב משוער: דניאל פרץ, אנדרה ז'ראלדש, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אופיר דוידזאדה, דן גלזר, עדן שמיר, אייל גולסה, גבי קניקובסקי, דן ביטון, אדוארדו גררו.

שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
עדיין לא שיחק אצל קרסטאיץ'. ייני/אריאל שלום

מכבי נתניה

מכבי נתניה תגיע לבלומפילד בתקווה לשחזר את תוצאת הסיבוב הראשון בין השתיים. כזכור, משחקו הראשון של בני לם כמאמנה של נתניה היה בניצחון המוחץ 2:4 על הצהובים, תוך תצוגת כדורגל מרשימה בעיקר במחצית השנייה. לם המורחק ייעדר מספסל הקבוצה מחר בבלומפילד ומי שיתפוס את מקומו הוא עוזרו רק קוז'וק, כאשר גם יובל עזריה, העוזר הנוסף, יסייע מהספסל.

בצד המקצועי, מסתמן שבנתניה ימשיכו לתת קרדיט כמעט לאותם 11 שפתחו בניצחון על סכנין וזאת למרות חזרתו של הבלם שיר צדק לסגל. על פי הנראה, נתניה תמשיך לשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה לצד קישור מעובה יותר. עומרי גנדלמן צפוי לפתוח כבלם לצידו של רז שלמה, כאשר יובל אשכנזי, שערך הופעת בכורה מוצלחת נגד סכנין, ישחק שוב לצידם של עדן קארצב ואביב אברהם בקישור. בחלק הקדמי נראה שמקומו של איגור זלטאנוביץ' מובטח, כאשר יניב מזרחי ואמיר ברקוביץ' מתחרים על מקום נוסף בהתקפה. אם בכל זאת לם יחליט לשחק במערך עם שלושה בלמים, יכנס שיר צדק להרכב על חשבון אחד השחקנים הקדמיים.

"אנחנו נערכים למשחק כמו לכל משחק. באים חדורי מוטיבציה ואמונה שאנחנו יכולים להביא את הנקודות", אמר הקפטן אביב אברהם לקראת ההתמודדות. "אנחנו באים כמובן עם ביטחון אחרי המשחק האחרון שניצחנו, ואנחנו באים לנצח. הניצחון האחרון הביא לנו הרבה אמונה וביטחון ואנחנו מגיעים כדי להמשיך את המשחק האחרון ולקחת את הנקודות", הוסיף הקשר.

הרכב משוער: דני עמוס, כרם ג'אבר, רז שלמה, עומרי גנדלמן, זלטאן שחוביץ', אביב אברהם, עדן קארצב, יובל אשכנזי, פארפה גיאגון, יניב מזרחי, איגור זלטאנוביץ'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי נתניה יובל אשכנזי, איגור זלאטנוביץ', אמיר ברקוביץ' חוגגים. דני מרון
ניצחו את סכנין וצברו את ביטחון. אשכנזי עם זלאטנוביץ' וברקוביץ'/דני מרון

טריוויה

* 144 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 36:71 בניצחונות ועוד 37 לא הוכרעו.

* הפעם האחרונה שמכבי תל אביב הפסידה בבית למכבי נתניה הייתה לפני כמעט 11 שנים - 3:0 בבלומפילד במרץ 2011. מאז עברו 13 מפגשים בכל המסגרות, אם כי שני האחרונים הסתיימו בתיקו.

* מכבי נתניה, כזכור, ניצחה 2:4 בסיבוב הראשון ואם תנצח גם בחוץ תשלים דאבל עונתי ראשון על מכבי תל אביב מאז עונת 2008/09. אז היו שלושה סיבובים ונתניה רשמה 0:1 בכל אחד משלושת המפגשים - ברמת גן, בקופסה ובבלומפילד.

* מכבי נתניה סופרת שישה משחקי ליגה ללא הפסד (שלושה ניצחונות של 0:1 ועוד שלוש תוצאות תיקו) אבל מאז ה-2:4 על מכבי תל אביב כבשה רק פעם אחת יותר משער (0:2 על מכבי פתח תקוה במחזור ה-10).

* גבי קניקובסקי כבש נגד האקסית נתניה במדי הפועל פתח תקוה בלאומית לפני יותר מארבע שנים ובישל במדי הפועל עכו בליגת העל, אבל לא הצליח לנצח אותה בשישה מפגשים: שלושה הפסדים ושלוש תוצאות תיקו.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 19349

משחקי המחזור ה-19:

שבת, 15:00: הפועל נוף הגליל - הפועל חיפה (ספורט4)
שבת, 17:20: מכבי תל אביב - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
שבת, 19:50: מכבי חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:15: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט4)

שני, 20:30: בית"ר ירושלים - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully