וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא אושר, סכנין אופטימית: "סומכים על סילבס שיגיע לפלייאוף העליון"

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 13:26

במועדון מרוצים מהחזרה לאצטדיון הביתי, בו הקבוצה תארח את אשדוד ביום ראשון. מו"מ לגבי מיקי סירושטיין ואורי דהן. סילבס: "שמח להיות בתחרות על פלייאוף עליון, עם שחקנים שראויים לצמרת"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

בשורה טובה לבני סכנין: כל האישורים התקבלו והקבוצה תוכל לחזור לארח באצטדיון דוחא את משחקיה הביתיים. המשמעות היא שסכנין כבר תארח את מ.ס. אשדוד ביום ראשון (19:00) באצטדיונה הביתי, ותמשיך בו לאחר מכן כמובן.

חיים סילבס מאמן בני סכנין. בני סכנין, צילום מסך
עידן חדש בבני סכנין. חיים סילבס/צילום מסך, בני סכנין

לצד הבשורה הגדולה, בסכנין ייצאו לתקופה חדשה תחת המאמן החדש חיים סילבס שחתם אתמול. סילבס יציג בפני ראשי המועדון את תוכנית הרכש שלו, כאשר בקבוצה ירצו להתחזק בשחקן אחד או שניים. אחת המטרות היא לצרף בלם ומתנהל משא ומתן לגבי מיקי סירושטיין מהפועל חיפה ואורי דהן ממכבי חיפה. "המטרה היא אחת - פלייאוף עליון", אמר גורם במועדון, "אנחנו סומכים על חיים שיעשה את זה"

סילבס אמר בהתייחסות ראשונה למינויו: "אני שמח ומתרגש מאוד להצטרף למועדון בני סכנין, מועדון רציני עם אנשים טובים ושאיפות. השנה שמנו כמטרה את מקומות 1-6, אני שמח להיות בתחרות הזו עם שחקנים שראויים לצמרת ומועדון שרוצה ללכת קדימה. מבחינתי לא יכולתי לבקש טוב יותר, אין כל כך הרבה זמן להרבה שינויים או דברים כאלה. נעשה קצת שיחות עם השחקנים והצוות, ביום ראשון כבר יש משחק והראש לשם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully