וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר סיים את תפקידו כמאמן בני סכנין

18.1.2022 / 16:30

אחרי ניצחון בודד בחמשת המחזורים האחרונים והדחה מהגביע, המאמן יזם פרידה. בימים האחרונים התגלעו מחלוקות מול ההנהלה בנוגע לרכש בחלון ההעברות. בלבול לא צפוי להגיע, המועדון ישוחח ביממה הקרובה עם סילבס ודורה

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

18 מחזורים בלבד חלפו מאז עונת 2021/22 בליגת העל יצאה לדרך, וכבר מחצית מהמאמנים שפתחו את העונה סיימו את תפקידם. היום (שלישי) הגיע תורו של שרון מימר להיפרד מתפקידו כמאמן בני סכנין. המועדון הודיע כי "לאחר פגישה הגיעו הקבוצה והמאמן להבנה ברוח טוב על פרידה בהסכמה הדדית. בני סכנין מעריכה מאוד את העבודה שעשה שרון מימר בקבוצה ומאחלת לו הצלחה בהמשך הדרך".

שרון מימר, מאמן בני סכנין. ברני ארדוב
נפרד אחרי עשרה חודשים. מימר/ברני ארדוב

למעשה, מימר הוא זה שיזם את הפרידה מבני סכנין. עוד לפני האימון היום הוא פנה לחבר ההנהלה חאלד דוכי וביקש פגישה דחופה במטרה לסיים את ההתקשרות. בימים האחרונים התגלעו מחלוקות בין מימר לבין ההנהלה בכל הנוגע לרכש בחלון ההעברות הנוכחי, והמאמן הרגיש שמערכת היחסים הולכת למקום רע, כך שהוא החליט לחתוך עניין בטרם יתדרדו הדברים למקומות מכורעים. בפגישה בין הצדדים סוכם כי מימר יקבל מחצית ממה שנשאר לשלם כשכר עד סוף העונה, ואם הוא יעבור לאמן קבוצה אחרת בחודשיים הקרובים, סכנין תהיה פטורה מלשלם לו את השכר מרגע החתימה בקבוצה החדשה.

בנוגע לשאלת המחליף, בסכנין היו רוצים לראות את מרקו בלבול מתמנה, אך ההערכה היא שהמאמן לא יסכים לשוב לקבוצה, במיוחד לא באמצע העונה. המועדון ישוחח ביממה הקרובה עם חיים סילבס ושלומי דורה, כאשר גם שמו של גיא לוזון עלה.

עוד בוואלה!

בני לם על הרחקתו: "השופטים לא צריכים להתנהג כמו שוטרים"

לכתבה המלאה
חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
המועמד המוביל לתפקיד. סילבס/מאור אלקסלסי

בני סכנין החלה את העונה בצורה הטובה ואף דורגה בשלישייה הראשונה, אך לאחרונה חלה נסיגה ביכולת והקבוצה ניצחה רק פעם אחת בחמשת משחקי הליגה האחרונים, כולל תבוסה 6:0 למכבי חיפה. בנוסף, ביום חמישי שעבר סיימה הקבוצה את דרכה בגביע המדינה אחרי שהובסה 3:0 בידי הפועל חדרה בשמינית הגמר. משחקו האחרון של מימר בקבוצה נערך אמש והסתיים בהפסד 1:0 למכבי נתניה.

בני סכנין מדורגת במקום השישי בטבלת ליגת העל, בשוויון נקודות עם עירוני קרית שמונה החמישית ונקודה מעל מכבי נתניה השביעית, כך שהיא נמצאת בעיצומו של מאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. הקבוצה אף הספיקה לערוך מספר שינויים בחלון ההעברות של ינואר תחת מימר, כאשר פאהד באיו הצטרף ממ.ס. אשדוד בעוד ניר לקס וחגי גולדנברג עזבו וחתמו בהפועל נוף הגליל. בנוגע לסוגיית הרכש, מימר אמר לאחר ההפסד לנתניה כי "אם ההנהלה תרצה יהיה פה חיזוק, ואם לא יהיה פה חיזוק יהיה קשה להשיג את המטרה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully