וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם על הרחקתו: "השופטים לא צריכים להתנהג כמו שוטרים"

מכבי נתניה גברה 0:1 על סכנין, אשכנזי סיכם בכורה בצהוב: "חושב שהשער שלי היה חוקי". מימר: "ללא חיזוק יהיה קשה להשיג את המטרות שלנו, זו תקופה קריטית"

תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני סכנין/ספורט1

מכבי נתניה סופרת כבר שישה משחקי ליגה ללא הפסד, אחרי שגברה הערב (שני) 0:1 על בני סכנין וצימקה את הפער מהפלייאוף העליון לנקודה בלבד לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה. היהלומים הציגו לראווה את הרכש ממכבי חיפה, יובל אשכנזי, שהרשים בבכורה, והשיגו ניצחון מוצדק אחרי ששלטו בהתמודדות למשך רוב דקות המשחק. עם זאת, המאמן המנצח בני לם לא היה רגוע בסיום, והורחק על ידי השופט שניר לוי בכרטיס צהוב שני בתוך תוספת הזמן.

יובל אשכנזי, שחקן מכבי נתניה. דני מרון
בכורה מוצלחת. אשכנזי/דני מרון

בני לם התייחס להרחקה שלו: "השופטים צריכים להתנהג לא כמו שוטרים, בסך הכול יצאתי מהמתחם שלי בדקה ה-90 כדי להגיד משהו לשחקן שלי. לא דיברתי איתם, אז למה להרחיק אותי? זה מיותר. לא היה קל להרים את הקבוצה אחרי ההפסד לבאר שבע בדקה ה-120. הראיתי לשחקנים את הטבלה ושאלתי אם הם רוצים להיות בפלייאוף העליון או בתחתון. כל הכבוד להם, אני גאה בהם מאוד".

יובל אשכנזי סיכם את הופעת הבכורה בצהוב: "אני יכול רק להודות למכבי חיפה לקהל המדהים והמועדון המדהים. הפנים למכבי נתניה, אתן הכול וזה מה שחשוב. ברור שהייתי שמח אם היה לי שער, אבל הכי חשוב שניצחנו והבאנו שלוש נקודות במשחק קשה. אני חושב שהשער היה חוקי, אבל זה הכדורגל וזה בסדר".

עוד בוואלה!

צפו בתקציר: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את בני סכנין

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן בני סכנין עם עוזרו דושאן מאטוביץ'. דני מרון
בלי חיזוק, יהיה קשה להשיג את המטרות. מימר/דני מרון

המאמן המפסיד שרון מימר אמר בסיום: "אם ההנהלה תרצה יהיה פה חיזוק, יש לנו הרבה פציעות, שחקן באליפות אפריקה ואם לא יהיה פה חיזוק יהיה קשה להשיג את המטרה שלנו. זו תקופה קריטית. מגיע לניר לקס כל הכבוד על איך שהוא שיחק ואני מאחל לו הצלחה בקבוצה הבאה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully