וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' דרש מהשחקנים: "תתחילו להרוג משחקים". קובאס מתוסכל

20.1.2022 / 13:31

מאמן מכבי תל אביב הבהיר לקראת נתניה בשבת (17:20, ספורט4): "צריך לנצל את המצבים הרבים שלנו". ההולנדי העביר מסר באינסטגרם. פריצה ימשיך להיעדר, שמיר וגלזר יחזרו. המועדון נקנס ב-15,000 שקל בגין עבירות במשחק האחרון בטדי

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב 3:1/ספורט1

אחרי שלושה ניצחונות בשבוע, שניים בליגה ואחד בגביע המדינה, במכבי תל אביב חשים שהם עולים על מסלול יותר יציב והמשחק מול מכבי נתניה (שבת, 17:20, ספורט4) יהווה מבחן כדי לראות אם יש באמת רוח חדשה בקבוצה. זו גם תהיה הפעם הראשונה אחרי הרבה זמן שהמשחק לא ייפתח בשעת ערב מאוחרת ומכיוון ששריקת הפתיחה תהיה ב-17:20 וללא צפי לגשם, החליטו במועדון לקטלג את המשחק תחת הסלוגן משחק לכל המשפחה והציפייה היא לקבץ יותר מ-20 אלף צופים בבלומפילד. במועדון הוחלט גם על הוזלת מחירי הכרטיסים ולמכור לאזור המשפחות באיצטדיון כרטיס ב-50 שקל בלבד.

במישור המקצועי, מלאדן קרסטאיץ' לא שכח את מה שהיה בטדי בשבת כאשר למרות פערי האיכות בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים, הצליחו המארחים להשוות זמנית את התוצאה ורק בתוספת הזמן מכבי תל אביב כבשה ואפילו פעמיים כשהיא בחיסרון מספרי עקב ההרחקה השגויה של מתן חוזז. המאמן הסרבי אמר לשחקנים לקראת שבת: "אנחנו צריכים להרוג את המשחק הרבה יותר מוקדם. אנחנו מגיעים להמון מצבים וצריכים להיות מרוכזים ולדעת לנצל אותם לשערים כדי לא להיקלע לבעיה בסיום".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כועס על אי ניצול המצבים. מלאדן קרסטאיץ'/ברני ארדוב

מלבד מתן חוזז המורחק ואנריק סבוריט הפצוע, מכבי תל אביב תחסר גם השבת את סטיפה פריצה שחלה ונעדר מהמשחק מול הפועל ירושלים. לעומת זאת יחזרו לסגל וככל הנראה להרכב עדן שמיר ודן גלזר שהיו מוצהבים במשחק האחרון. גם מאור קנדיל כבר כשיר בריאותית, מתאמן וצפוי לחזור לסגל. קרסטאיץ' שוב מתלבט על פי האימונים אם לפתוח במערך של שלושה בלמים או שניים. עידן נחמיאס ומתן בלטקסה שנמצאים בכושר טוב ימשיכו להיות מועדפים בהרכב.

מי שמתוסכל ממצבו הוא ברנדלי קובאס, שאמנם פתח במשחק האחרון אך כידוע במועדון מחפשים לו מחליף לאור יכולתו המאכזבת. בין אם כיוון זאת לאנשי מכבי תל אביב או לא, ההולנדי בחר להעביר היום מסר דרך חשבון האינסטגרם שלו, וכתב בסטורי: "לפעמים הצניעות שלך גורמת לאנשים לחשוב שהם יכולים לשחק בך".

עוד בוואלה!

קרסטאיץ' ביקש שיישאר, אבל עידו שחר כבר החליט: "רק רוצה לשחק"

לכתבה המלאה
הסטורי של ברנדלי קובאס. אינסטגרם, צילום מסך
המסר של ברנדלי קובאס באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

בנושא אחר, בית הדין של ההתאחדות לכדורגל השית היום קנס של 15,000 שקלים על מכבי תל אביב, בגין השלכת חפצים והתפרצות אוהדים לתחומי המגרש אחרי הבקעת שער, שתי עבירות שבוצעו במשחק נגד הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully