וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזר לרוטציה: אבדיה קלע 13, וושינגטון עם הפסד דרמטי לברוקלין

אחרי המשחק הקודם בו יובש על הספסל, הפורוורד הישראלי קיבל 23 דקות, שמר היטב על הארדן והוסיף גם 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים בהפסד הביתי 119:118. קיירי אירווינג הצטיין עם 30 נקודות, 23 לביל מנגד, קוזמה ודינווידי החטיאו בהתקפה האחרונה

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

גם בעיצומה של תקופה מטלטלת, דני אבדיה לומד שיעור חשוב: בליגה תובענית ואכזרית כמו ה-NBA, צריך להסתער על כל הזדמנות. זה בדיוק מה שהוא עשה הלילה (בין רביעי לחמישי), במשחק הביתי של וושינגטון מול ברוקלין. 48 שעות הספסול המתמשך והיציאה מהרוטציה בניצחון על פילדלפיה, הפורוורד הישראלי חזר לרוטציה, קיבל 23 דקות מהמאמן הזמני ג'וזף בלייר, וסיים עם 13 נקודות (4 מ-7 מהשדה כולל 2 מ-3 מהשלוש, ו-3 מ-3 מקו העונשין), 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חטיפה וחסימה.

גם התפוקה של אבדיה ומפגן האופי של הוויזארדס שכמעט מחקו פיגור של 16 נקודות במחצית השנייה, לא מנעו בסופו של דבר הפסד 119:118, אחרי דרמה בשניות הסיום כולל החטאות של קייל קוזמה וספנסר דינווידי בהתקפה האחרונה, ואירוע ביזארי אחד ברבע הרביעי, בו עוזר מאמן הנטס "חטף" לוושינגטון כדור ברגע מכריע מבלי שהשופט הבחין בכך.

שחקן ברוקלין נטס ג'יימס הארדן נשמר על ידי שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה. Scott Taetsch, GettyImages
ככה מנצלים הזדמנות. אבדיה שומר על הארדן/GettyImages, Scott Taetsch

העומס בסגל המלא של וושינגטון אחרי חזרתם של הפצועים והחולים הוביל גם הלילה להחלטות קשות. במקום אבדיה ודאוויס ברטאנס, מי שיצאו הלילה מהרוטציה היו בעיקר ראול נטו וארון הולידיי. אבדיה הוקפץ מהספסל 4 דקות לסיום הרבע הראשון, ומיד אותת על הערב החיובי שעומד להגיע עם חסימה על ג'יימס הארדן וריבאונד ואסיסט בצד השני. אבדיה נשאר על הפרקט במשך 14 דקות רצופות וסיים את המחצית הראשונה עם 7 נקודות, אבל זה לא מנע מהוויזארדס לרדוף אחרי הנטס, כשקיירי אירווינג ולמרכוס אולדריג' מראים את כל הרפרטואר ההתקפי המרשים שלהם ומורידים את האורחת ביתרון דו ספרתי להפסקה.

ברבע השלישי היתרון כבר טיפס ל-16, אבל וושינגטון התעוררה ולאט לאט חזרה לעניינים, כשגם אבדיה לוקח חלק בקאמבק עם פוזשנים הגנתיים טובים מול הארדן, ו-6 נקודות נוספות כולל שלשה יפה מכדרור אחרי שזרק מעליו את פאטי מילס. יחד עם זאת, את הדקות האחרונות בחר המאמן הזמני בלייר להעביר עם החמישייה שניצחה העונה לא מעט משחקים צמודים, ולא כוללת את אבדיה. חצי דקה לסיום, נראה היה שהתוכנית שלו עובדת, לאחר שקוזמה צלף שלשה גדולה שצימקה את הפער לנקודה בלבד. במהלך הבא הארדן נחסם על ידי מונטרז הארל והוויזארדס קיבלו הזדמנות לגנוב ניצחון, אבל הפעם השלשה של קוזמה הלכה החוצה, וגם זריקת ההמשך של ספנסר דינווידי לא נכנסה.

עוד בוואלה! ספורט

בראדלי ביל: "דני אבדיה מזכיר לי את עצמי כשהייתי צעיר"

לכתבה המלאה
שחקני ברוקלין נטס ג'יימס הארדן, קיירי אירווינג חוגגים. רויטרס
בשיניים. אירווינג והארדן חוגגים/רויטרס

בסופו של דבר ברוקלין חגגה ניצחון שלישי בחמישה משחקים (וראשון מאז הפציעה שהשביתה את קווין דוראנט) ועלתה למאזן 16:28, אחרי שנהנתה בעיקר ממשחק מצוין של קיירי אירווינג שסיים עם 39 נקודות ו-7 אסיסטים. למרכוס אולדריג' היה האקס פקטור עם 27 נקודות מהספסל, בעוד ג'יימס הארדן הסתפק ב-18 עם 7 מ-21 בלבד מהשדה, אבל תרם גם 9 אסיסטים (לעומת 8 איבודים) ו-8 ריבאונדים.

את וושינגטון הוביל שוב בראדלי ביל עם 23 לצד 9 אסיסטים, כשמלבדו ומלבד דני אבדיה (שקלע בספרות כפולות לראשונה אחרי שמונה משחקים), עוד ארבעה שחקנים מסיימים בדאבל פיגרס: קוזמה (16), רוי האצ'ימורה ומונטרז הארל (14 כל אחד) ודינווידי (11 לצד 5 אסיסטים). הוויזארדס שירדו למאזן 22:23, ינסו לחזור לנצח במשחק הבא, בלילה שבין שישי לשבת מול טורונטו בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully