וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראדלי ביל: "דני אבדיה מזכיר לי את עצמי כשהייתי צעיר"

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 20:48

כוכב וושינגטון החמיא לחברו הישראלי: "השמיים הם הגבול עבורו, הוא וקיספרט הרוויחו את הדקות על הפרקט. הוא רוצה ללמוד דברים, כמוני"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דווקא בתקופה פחות טובה עבור דני אבדיה, בה הוא חווה נסיגה במספר הדקות, הפורוורד הישראלי קיבל לא מעט מחמאות מחברו לקבוצה וכוכב וושינגטון וויזארדס, בראדלי ביל, שהתראיין באתר "SDNA" היווני.

בראדלי ביל וושינגטון. רויטרס
החמיא לחברו הישראלי. ביל/רויטרס

כידוע, לוויזארדס יש סגל עמוק במיוחד, כאשר במשחק האחרון שהסתיים בניצחון על פילדלפיה, הקבוצה מהבירה שיחקה לראשונה העונה בסגל מלא לאחר שרוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט חזרו מההיעדרויות ארוכות ובראדלי ביל יצא מבידוד. יחד עם ארון הולידיי ודאוויס ברטאנס, אבדיה הפך לקורבן של הסיטואציה כאשר נדחק מחוץ לרוטציה ועלה לשחק רק בשלוש הדקות האחרונות, אז זהות המנצחת כבר הייתה ידועה.

בצל המצב המורכב, ביל פירגן לישראלי: "דני רוצה להשתפר ויש לו נכונות ללמוד". ביל אף אמר על אבדיה ועל הרוקי של הקבוצה, קורי קיספרט, כי "השמיים הם הגבול עבור שניהם, הם מרוויחים את הדקות שלהם על הפרקט, הם שולטים בקצב ואני מאוד נרגש לגבי ההתפתחות שלהם". כוכב וושינגטון אף אמר כי אבדיה "מזכיר לי את עצמי כשהייתי צעיר. הוא מעוניין להתקדם ורוצה ללמוד דברים, כמוני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully