וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר נענשה במשחק ללא קהל, הפועל ת"א במשחק ללא שערים 4-5

הירושלמים יערערו על ההחלטה שבעקבותיה יצטרכו לארח בדלתיים סגורות בנוסף לקנס בסך 25 אלף שקל: "סופגים שוב ושוב עונשים לא מידתיים ותמוהים". נגד האדומים הופעל עונש על תנאי וגם הם נקנסו בסכום זהה. אלמוג כהן הורחק ממשחק אחד, צפו בעימות שלו עם אוראל גרינפלד

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

כמדי יום רביעי, היה עמוס בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. הדיונים של מכבי חיפה והפועל באר שבע אמנם נדחו לשבוע הבא, אך כן התייצבו בין השאר הפועל תל אביב, בית"ר ירושלים וגם מכבי נתניה עם הקפטן שלה אלמוג כהן.

* בית"ר ירושלים עמדה לדין על שלושה מקרים שונים של התפרעויות אוהדים, במשחקים נגד מ.ס. אשדוד, מכבי חיפה ועירוני קרית שמונה. עורך הדין של המועדון טען שבניגוד לעבר, בעקבות הקשיים הכלכליים, לקבוצה אין אפשרות לשגר צוותי אבטחה מטעמה למשחקי חוץ, אולם לטענת הדיין ישראל שמעוני "ניכר כי העונשים הרבים שספגה הקבוצה לאורך העונה לא השיגו אפקט מרתיע ומכיוון שבית הדין לא יכול לשבת בחיבוק ידיים לנוכח תופעות אלה", ועל כן נענשה הקבוצה ב-25 אלף שקל ובנוסף ספגה משחק ביתי ללא קהל (אותו היא רשאית לקיים בטדי).

בית"ר ירושלים הודיעה כי תערער על העונש שעשוי לחול במשחק נגד הפועל נוף הגליל ובין השאר טענה: "אין קבוצה שנלחמת בצורה כל כך חריפה ונחושה בתופעת ההתפרעויות במגרשים ובית הדין שוב מחליט להקל ראש בנדון. קבוצות נענשות על תנאי, שלעיתים גם לא מופעל, בעוד שאנחנו מוצאים את עצמנו סופגים שוב ושוב עונשים לא מידתיים ותמוהים. את התופעה הנחושה יש לחסל באמצעות חוקים ותקנות לא על ידי בפגיעה בקבוצות. אנו נשקול את צעדנו הקרובים כדי שהצדק יעשה כלפי בית"ר ירושלים".

איצטדיון טדי ריק מקהל. אהרל'ה ויסברג, מערכת וואלה
מחזה שאף פעם לא נעים לראות. אצטדיון טדי ללא קהל/מערכת וואלה, אהרל'ה ויסברג

* קבוצה נוספת שנענשה הערב היא עירוני קרית שמונה, שהמגן שלה זיו מורגן ספג הרחקה של שני משחקים על תנאי בעקבות תנועת ההשתקה שביצע לעבר אוהדי בית"ר כשהבקיע.

* עונש קשה ספגה גם הפועל תל אביב. נגד האדומים עמד עונש על תנאי והוא הופעל הערב, כך שפעם נוספת הקבוצה תיאלץ לסגור את שערים 4-5, ככל הנראה במשחק נגד הפועל חדרה בסוף החודש.

אוהדי הפועל תל אביב השליכו במשחק נגד הפועל נוף הגליל חפצים רבים, כולל מתקן מפיות, ולדיון התייצבה המנכ"לית אודליה פרידמן שטענה: "אנחנו משקיעים הרבה ביתוח האירוע, כולל שלילת מנויים והגשת תביעה אזרחית. חשוב לנו שהענישה הקולקטיבית לא תפגע בגיבוע של הקהל שלנו". עם זאת, הופעל העונש על תנאי מכיוון שרק באותו משחק נרשמו שמונה אירועים שונים של השלכת חפצים וזאת לצד קנס בגובה 25 אלף שקל

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן הפועל תל אביב עם מתקן מפיות שנזרק אל הדשא. אודי ציטיאט
איינבינדר עם מתקן המפיות שנזרק אל הדשא/אודי ציטיאט

* באשר למכבי נתניה, לדיון הגיע אלמוג כהן שעמד לדין על מילים שאמר לשופט אוראל גרינפלד בתום המשחק נגד בית"ר ירושלים. לפי גרינפלד, כהן אמר לו "אתה בושה, תחליף מקצוע", אולם בשל עברו הנקי בבית הדין, החליט הדיין נעם ליובין להרחיק אותו למשחק אחד בלבד. בנוסף נקנסה מכבי נתניה ב-15 אלף שקל בגין השלכת כוס לכר הדשא מהיציע.

להגנתו אמר כהן בדיון: "ירדתי לחדר ההלבשה ודיברתי עם גרינפלד על הכרטיס האדום (על הכרטיס של זרגרי), אבל הוא התחיל לצרוח עלי. באתי ללכת והוא שאל מה אני עושה פה, עניתי שאני הקפטן והוא אמר לי לטוס לו מהעיניים. לא באתי לתקוף את השופט, אלא להעיר הערה. יכול להיות שבית הדין צודק ולא הייתי צריך לדבר איתו, אבל אני מרגיש שהעמידו אותי סתם, הרגשתי מותקף".

העימות בין אלמוג כהן לאוראל גרינפלד

אלמוג כהן מתעמת עם אוראל גרינפלד/אתר רשמי

* גם מכבי תל אביב התייצבה בבית הדין בעקבות השלכת חפצים במשחק הגביע בקרית שמונה ונקנסה ב-7,500 שקל לאחר שאותם אוהדים זוהו, אך טרם נתפס. דיון נוסף עסק גם בהשלכת חפצים לעבר שוער הפועל ירושלים בשבת בטדי, אולם הצהובים הציגו הוכחות לכך שלא הושלכו חפצים בדקה ה-78, כפי שנכתב בדו"ח השופט, ועל כן ההחלטה בדיון נדחתה עד להצגת סרטונים מצד התובע שמוכיחים אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully