וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן יעמוד לדין על התנהגות לא הולמת כלפי אוראל גרינפלד

השופט ציין בדו"ח לאחר המשחק בין מכבי נתניה לבית"ר ירושלים כי הקשר ליווה את צוות השיפוט לחדרי ההלבשה בצעקות. בקבוצה הכחישו

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

תובע התאחדות לכדורגל עו"ד ניר רשף החליט להעמיד לדין משמעתי את קפטן מכבי נתניה אלמוג כהן, בגין התנהגות בלתי הולמת. אוראל גרינפלד, ששפט את המשחק בין היהלומים לבית"ר ירושלים שלשום (שבת), ציין בדו"ח שלו שכהן, שלא היה רשום בטופס המשחק, ניגש לכיוונם של שופטי המשחק תוך שהוא צועק ומוחה בפניהם.

בדו"ח נכתב כי כהן ליווה את צוות השיפוט בצעקות לאורך כל הירידה במדרגות לכיוון מתחם חדרי ההלבשה, עד להתערבותם של אנשי מכבי נתניה - כך לטענתו של גרינפלד. בנתניה, לעומת זאת, מתעקשים שהשחקן, שאכן נכח באזור חדרי ההלבשה, לא צעק על השופט ולא מחה בצורה קולנית או מאיימת.

השופט אוראל גרינפלד ליד מאמן מכבי נתניה בני לם. ברני ארדוב
במכבי נתניה לא אהבו את השיפוט של גרינפלד/ברני ארדוב

בקבוצה התלוננו כבר בסיום המשחק על שיפוט לא אחיד מצדו של גרינפלד, וכמו כן טענו שהשופט טעה בגדול כשלא הוציא כרטיס צהוב שני לקשר בית"ר ירושלים אביאל זרגרי: "זה היה צהוב שני ואדום שמשנה את המשחק. גרינפלד כבר היה עם היד לכיוון הכיס, אבל אז הוא כנראה נזכר שמדובר בצהוב שני והחליט משום מה לוותר על שליפת הכרטיס".

בנוסף לכהן, גם הקבוצה עצמה תעמוד לדין לאחר שהשופט הרביעי ציין שכוס משקה נזרקה מהיציע של אוהדי מכבי נתניה ונחתה בתחומי המגרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully