וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מחפשת חלוץ. אכזבה מזלאטנוביץ', מחמאות לעמוס

עודכן לאחרונה: 2.1.2022 / 9:16

הסרבי שנכנס כמחליף נגד בית"ר ירושלים, כמעט לא הורגש וגם המספרים שלו מדאיגים. טענות לגרינפלד שלא הרחיק את זרגרי

תקציר: מכבי נתניה - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

אכזבה גדולה במכבי נתניה, אחרי ההתיקו 0:0 הביתי אתמול (שבת) נגד בית"ר ירושלים. נתניה שהגיעה להתמודדות עם רצף של שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, קיוותה להיצמד לחלק העליון של הטבלה, אך נאלצה להסתפק בנקודה בודדת, בעיקר בשל יכולת חלשה וחוסר חדות של שחקני החלק הקדמי.

בנתניה מודאגים מאוד מהיכולת שמציג החלוץ איגור זלאטנוביץ', שלא כבש שער בששת משחקי הליגה האחרונים בהם שותף ושלו שלושה שערי ליגה העונה, שניים מהם בפנדלים. אמש נכנס הסרבי כמחליף במחצית השנייה וכמעט ולא הורגש. חלון ההעברות של ינואר, יפתח השבוע ובנוסף לחיפושים אחר בלם זר, מנסים בנתניה למצוא גם חלוץ נוסף.

שוער מכבי נתניה דני עמוס, עומר את ירדן שועה, שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
עצר במו ידיו את בית"ר. עמוס/ברני ארדוב

מי שקיבל מחמאות גדולות בסיום הוא השוער דני עמוס, שרשם שתי עצירות ענקיות והציל את הקבוצה מהפסד. "דני הציל אותנו ממבוכה גדולה מאוד", אמרו בנתניה, "זה היה משחק ששלטנו בו בצורה אבסולוטית ובית"ר כמעט לא עשו כלום, חוץ משני מצבים במתפרצת. למזלנו דני עמוס היה שם ועשה את העבודה".

הקשר עדן קארצב חזר לשחק אחרי שנעדר יותר משלושה חודשים מהמגרשים בשל שבר בכף רגלו. קארצב שחזר בשבועיים האחרונים לאימונים מלאים, נכנס בדקה ה-65 והוא צפוי לקבל יותר ויותר דקות במשחקים הבאים.

בנתניה היו לא מעט טענות לשופט אוראל גרינפלד, בעיקר על כך שלא שלף צהוב שני לאביאל זרגרי שעצר מתפרצת עם עבירה במהלך המחצית הראשונה - דבר שמחייב שליפת כרטיס צהוב. "גרינפלד כבר היה עם היד בדרך לכיס ואין ספק בכלל שהוא היה חייב לשלוף את הצהוב השני והאדום. זה היה משנה לגמרי את מהלך המשחק".

"אם ירדנו מאוכזבים מהדשא, זה אומר הכל", אמר המגן שי קונסטנטין בסיום המשחק. "אנחנו כבר ארבעה משחקים ללא הפסד, כולל הגביע. אנחנו צריכים להרים את עצמנו מהתיקו הזה ולחזור לנצח כי בשביל זה אנחנו משחקים. המפגש עם בית"ר היה מרגש אבל אין סנטימנטים. זה לא מעניין, אני מכבד ואוהב, אבל אני 300 אחוז פה וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully