וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע יוצאת מההלם: ברקת עדיין מאמינה, מצפה לחזור למסלול

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 12:53

לא מרימה ידיים: למרות האכזבה מההפסדים למכבי ת"א ומכבי חיפה, מבחינת הבעלים המטרה היא עדיין אליפות. ברקת חיזקה את רוני לוי והצוות, בקבוצה אמרו: "אלה אותם שחקנים שהובילו את הטבלה רוב העונה". מחמאות לאיתי שכטר

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

הפועל באר שבע יצאה ל-48 שעות של מנוחה והתאוששות מהמשחק שלשום בלילה מול מכבי חיפה ותחזור להתאמן מחר (חמישי) לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי פתח תקוה. במועדון ליקקו אתמול את פצעי ההפסד למכבי חיפה בטרנר במשחק שהוגדר כמשחק העונה, אבל לפחות לשליש הראשון שלו מרבית שחקני הפועל באר שבע לא הופיעו.

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
להרים ידיים? אין שום סיבה. ברקת/מאור אלקסלסי
רוני לוי מאמן הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
קיבל תמיכה, והבהרה. לוי/מאור אלקסלסי

הבעלים אלונה ברקת נכנסה שלשום מיד בתום המשחק לחדר הצוות המקצועי, לחצה ידיים ואמרה מלים מחזקות לקראת ההמשך. הבעלים, על אף אכזבתה הרבה מההפסדים האחרונים בליגה למכבי חיפה ולמכבי תל אביב, לא מתכוונת להרים ידיים ולשנות מטרות לקראת המשך העונה. מבחינת ברקת, מטרת האליפות עדיין קיימת והציפייה היא שהצוות המקצועי בראשות רוני לוי יידע להוציא את השחקנים לתקופה הרבה יותר טובה שתכלול מסע של ניצחונות בכדי לשמור את הפער ממכבי חיפה. "מה יש להרים ידיים כעת?", שאלו אתמול גורמים במועדון. "אלה אותם שחקנים שהובילו את הטבלה במרבית שלבי העונה עד כה. הם צריכים להחזיר אותנו למסלול הנכון".

במועדון המשיכו אתמול לשבח את ההופעה של איתי שכטר שלשום. החלוץ, שיהיה בחודש הבא בן 35, היה מהבודדים בקבוצה שהופיע שלשום בערב בטרנר ובמועדון דיברו עליו גם אתמול. "אם כולם היו באים למשחק כמו איתי, לא היינו מוצאים את עצמנו כל כך מוקדם בפיגור בן שני שערים", אמרו אמש בהפועל באר שבע.

עוד בבאר שבע: מנכ"ל המועדון, גיא פרימור, התייחס לעובדה שכ-50 אוהדי מכבי חיפה היו ביציעים של אוהדי באר שבע במשחק העונה. לדבריו, "שעה וחצי לאחר פתיחת השערים, אוהדי מכבי חיפה שנכנסו ליציעי הפועל באר שבע הוצאו מהם וכרטיסי הכניסה שלהם, בין אם היה מדובר במנוי ובין אם היה מדובר בכרטיס שנקנה על ידי אוהד בעל זכות רכישה, הוחרם והועבר לחזקתנו. סך הכול הוצאו מהמגרש על ידי צוותי האבטחה שלנו 54 אוהדי מכבי חיפה וכל המנויים/כרטיסים שהיו בידם הוחרמו בכדי שנוכל להטיל סנקציות ולפעול משפטית כנגד בעליהם המקוריים.

"עם זאת, לצערי הרב, בזמן אמת, התוכניות לא פעלו במלואן כפי שסוכם מראש. זמן קצר לפני שריקת הפתיחה, נכנסו מספר אוהדי הקבוצה האורחת לתוך היציעים. בהערכת מצב מהירה שהתקיימה ע"י משטרת ישראל ובניגוד מוחלט לכל הסיכומים המוקדמים, הוחלט על ידם כי לא ניתן יהיה להוציא את האוהדים מהיציעים. לטענתם, זאת בשל כך שהוצאתם תגרום לסיכוי גבוה להפרת סדר משמעותית ולהפרעה מהותית לניהול האירוע.... . אני מצר מאוד על עוגמת הנפש שנגרמה כתוצאה מהאירועים ואעשה כל שביכולתי על מנת שהדברים לא יחזרו בשנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully