וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.1: פייר אמריק אובמיאנג בדרך לערב הסעודית?

עודכן לאחרונה: 19.1.2022 / 19:51

אל נאסר פנתה לארסנל בתקווה לקבל את החלוץ בהשאלה בכפוף לבדיקות רפואיות. לבנדובסקי יעזוב בקיץ אם לא יגיע להבנות עם באיירן מינכן על הארכת חוזהו, הבלם שהיה מועמד למכבי תל אביב קרוב לחתימה ב-MLS

תקציר: יובנטוס - סמפדוריה 1:4/ספורט1

העברות

* ליל החתימה עד לסיום העונה את הקשר ההתקפי הוותיק, חאתם בן ארפה. הצרפתי בן ה-34 היה ללא קבוצה מאז שעזב את בורדו בקיץ, וכעת הוא מצטרף לאלופה המכהנת. בנוסף, ליל הודיעה כי יוסוף יאזיג'י עבר לצסק"א מוסקבה בהשאלה עם אופציית רכישה.

* הבלם קיליאן ואן דר קאפ, אקס מכבי נתניה, עבר מווילבורג הדנית ללבסקי סופיה הבולגרית.

שמועות

* ב"בילד" טוענים: עתידו של רוברט לבנדובסקי יוכרע במחצית השנייה של העונה. על רקע הדיווחים הבלתי פוסקים בתקשורת ממדריד על ההתעניינות של ריאל - גם הנהלת באיירן מינכן וגם הפולני, שחתום עד 2023, מסכימים שחייבים להחליט על אופציה אחת מבין שתיים - הארכת החוזה או מכירה בקיץ.

* פייר אמריק אובמיאנג חזר השבוע לאנגליה אחרי שבאליפות אפריקה אובחן עם בעיות בליבו והוא שוחרר מיידית מסגל גאבון, אבל האם הוא בדרך לקבוצה חדשה? לפי "האתלטיק", אל נאסר מערב הסעודית פנתה לארסנל בניסיון לצרפו בהשאלה. כזכור, אובמיאנג הודח מסגל ארסנל בדצמבד אחרי מספר עבירות משמעת ונשלל ממנו סרט הקפטן.

* ברצלונה תחזור לקיים מגעים עם גאבי על הארכת חוזהו. המגעים הופסקו כיוון שהקבוצה רצתה להשלים את רכישתו של פראן טורס ממנצ'סטר סיטי ועכשיו היא תחזור לשולחן המו"מ.

* בלם סביליה דייגו קרלוס סיכם את תנאיו בניוקאסל ומוכן לחתום לחמש שנים, אולם לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, בין המועדונים עדיין יש פערים בנוגע לסכום ההעברה, כשנכון לעכשיו ההצעה עומדת על 35 מיליון יורו.

* מילוש דגנק, הבלם האוסטרלי שעל פי הדיווחים מועמד למכבי תל אביב, עשוי לעבור לקולומבוס מה-MLS. בסרביה פורסם כי הוא סיכם על חוזה לשנתיים תמורת 550 אלף דולר לעונה, לא כולל בונוסים ורכב.

* רוקו אסקונה בן ה-18 מליל מחוזר על ידי קבוצות באיטליה וגם בצרפת יש לו ביקוש גדול. הוא צפוי לעזוב את ליל בהשאלה.

עוד בוואלה!

העברות בעולם, 18.1: שידוך מפתיע? "אברטון שוקלת את מינוי מוריניו"

לכתבה המלאה
גאבי, שחקן ברצלונה. Pedro Salado/Quality Sport Images, GettyImages
יחתום בקרוב על הארכת חוזה? גאבי/GettyImages, Pedro Salado/Quality Sport Images

* ניוקאסל רוצה לצרף את קשר מנצ'סטר יונייטד, ג'סי לינגארד. האנגלי, שמסיים חוזה אצל השדים האדומים בקיץ הקרוב ולא מתכוון לחתום על חוזה חדש, מעוניין להקשיב להצעות מהמגפייז ואולי אף לעבור כבר החודש. לקשר בן ה-29 חברות טובה עם הרכש הטרי של השחורים - לבנים, קירן טריפייר, וב"סקיי" מדווחים כי הוא התרשם מכך שהם הצליחו למשוך שחקן בקליבר שכזה.

* ולנסיה פנתה לברצלונה כדי לצרף בהשאלה את שחקן ההגנה אוסקר מינגסה. המגן/בלם איבד את מקומו ברוטציה של הקבוצה מאז שצ'אבי החליף את רונאלד קומאן, ומבחינת העטלפים מדובר בפתרון לשתי עמדות (בלם ומגן ימני) בלי לבזבז סכום רב, שכן מדוברב בהשאלה ללא אופציית רכישה.

* לואיס סוארס דחה מספר הצעות מארצות הברית ודרום אמריקה כדי להתמקד באפשרות שיעבור לאסטון וילה של סטיבן ג'רארד.

* ורונה פנתה אל באייר לברקוזן בנוגע לבלם פאניוטיס רטסוס. כרגע מתקיימים מגעים בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully