וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: שידוך מפתיע? "אברטון שוקלת את מינוי מוריניו"

על פי "סקיי ספורטס", הפורטוגלי מועמד לחזור לאנגליה. דייגו קרלוס ביקש באופן רשמי לעבור לניוקאסל, סביליה דורשת 36 מיליון יורו

תקציר: פיורנטינה - גנואה 0:6/ספורט1

העברות

* אסטון וילה החתימה את רובין אולסן, שוער נבחרת שבדיה בן ה-32 ששיחק העונה בשפילד יונייטד מליגת המשנה. הוא מגיע כמושאל מרומא שעדיין מחזיקה בכרטיסו.

* מארסיי הודיעה על צירופו של המגן הבוסני סיאד קולאשינץ (28) שחתם על חוזה לעונה וחצי אחרי שהתיר את חוזהו בארסנל.

* ונציה, קבוצתו של דור פרץ, שילמה חצי מיליון יורו לראפיד וינה עבור המגן השמאלי מקסימיליאן אולמן בן ה-24 שחתם לשנתיים וחצי.

* הקשר ההולנדי טוני וילהנה, הושאל מקרסנודאר לאספניול. לקבוצה הספרדית אופציה לרכוש את וילהנה בן ה-27.

* וולבס רכשה פורטוגלי נוסף, שחקן הכנף צ'יקיניו. אשטוריל תקבל מהאנגלים 3.5 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-21, שחתם עד קיץ 2026.

שמועות

* על פי "סקיי ספורטס", דייגו קרלוס ביקש באופן רשמי לעזוב את סביליה כדי לחתום בניוקאסל. האנדלוסים מבקשים 36 מיליון יורו עבור הבלם הברזילאי.

* על פי דיווחים באנגליה, ניוקאסל הציעה לאטאלנטה 25 מיליון ליש"ט על החלוץ דובאן ספאטה, אבל נדחתה ומכינה הצעה חדשה.

* על פי "בילד", איינטרכט פרנקפורט הגיעה לסיכום עם רנדל קולו מואני, חלוצה בן ה-23 של נאנט, שצפוי לעבור בדיקות רפואיות בשבוע הבא ולחתום על חוזה לחמש שנים שייכנס לתוקפו בקיץ, לאחר סיום חוזהו הנוכחי.

* סאות'המפטון ממשיכה לקדם את מהלך רכישתו של החלוץ ארמנדו ברויה, שכרגע משחק אצלה כמושאל מצ'לסי. ההסכם בין המועדונים לא כלל אופציית רכישה, אבל הסיינטס מוכנים לשלם כ-20 מיליון ליש"ט עבור האנגלי-אלבני בן ה-20.

* באנגליה מדווחים כי לאחר שפיטרה את רפא בניטס, אברטון צפויה לראיין לתפקיד את וויין רוני ופרנק למפארד. רוני, שגדל אצל הטופיז ושיחק במדיה בשתי קדנציות שונות, מאמן כיום את דרבי קאונטי מליגת המשנה ועושה זאת בהצלחה רבה ביחס למצבה הקשה (הורדת 21 נקודות). למפארד, לעומת זאת, לא מאמן מאז שפוטר מצ'לסי לפני כשנה. בתקשורת האנגלית יש לא מעט פרשנים שכבר הכריעו מי צריך לקבל את התפקיד וקראו: "תנו לרוני את הג'וב במועדון נעוריו".

באנגליה ממשיכים לדווח שוויין רוני הוא אחד המועמדים המובילים לקבל את משרת האימון באברטון, במקום רפא בניטס שפוטר. כדורגלן העבר האגדי מאמן את דרבי קאונטי ועושה זאת בהצלחה רבה ביחס למצבה הקשה (הורדת 21 נקודות בליגת המשנה). בתקשורת האנגלית יש לא מעט פרשנים שקוראים ביממה האחרונה: "תנו לו את הג'וב במועדון נעוריו".

* בשעות הערב נטען ב"סקיי ספורטס" כי אברטון שוקלת ברצינות את מועמדותו של ז'וזה מוריניו לתפקיד. הפורטוגלי שאימן באנגליה את צ'לסי (פעמיים), מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, מאמן העונה את רומא. פנייה רשמית לא נעשתה, אבל בדיווח נטען כי הבעלים פרהד מושירי מעוניין להביא את מוריניו לגודיסון פארק.

* מתיאס גינטר מתרחק מאינטר. באיטליה מדווחים שהנראזורי לא מצליחים להגיע לסיכום עם בורוסיה מנשנגלדבאך ושייתכן שהם ימתינו שיצטרף בקיץ - אז יסתיים חוזהו. גלדבאך דורשת 5 מיליון יורו בשביל מעבר בינואר.

* נמשכים הדיווחים על התעניינות של יובנטוס באנתוני מרסיאל. העיתונאי ג'אנלוקה די מרציו מספר שהגברת הזקנה שוקלת לצרף את הצרפתי של מנצ'סטר יונייטד, אבל תהיה מוכנה לעשות זאת בשלב הנוכחי רק בהשאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully