וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 למצרים על סודאן בדרך לשמינית הגמר, ניצחון גם לניגריה

מוחמד סלאח לא כבש או בישל, אך הפרעונים שמרו על המקום השני בבית ד' ועשויים לפגוש בשלב הבא את חוף השנהב החזקה. מאזן מושלם לסופר איגלס אחרי 0:2 על גינאה ביסאו

שערי המחזור ה-22 בפרמיירליג/ספורט1

אליפות אפריקה מתקרבת לסיום שלב הבתים והערב (רביעי) ננעל בית ד', בו ניגריה הבטיחה את המקום הראשון בבית עוד לפני ששיחקה הערב וניצחה 0:2 את גינאה ביסאו. לסופר איגלס תצטרף בשלב הבא מצרים שגברה 0:1 על סודאן, בעוד שתי המפסידות סיימו את דרכן באליפות.

נזכיר: שתי הראשונות מכל בית עולות אוטומטית לשמינית הגמר ואליהן מצטרפות ארבע הנבחרות עם המאזן הכי טוב מבין השש שסיימו במקום השלישי.

מוחמד סלאח, שחקן נבחרת מצרים. רויטרס
לסלאח ולמצרים יש סיבה לדאגה, על אף העלייה לשמינית/רויטרס

מצרים - סודאן 0:1

הפרעונים החלו את האליפות עם הפסד לניגריה ולאחר מכן גירדו ניצחון על גינאה ביסאו משער של מוחמד סלאח, וגם הערב אין להם יותר מדי סיבות להיות מרוצים. מוחמד עבדלמונם אמנם סיים כדור קרן עם נגיחה לרשת וקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-35, אבל החבורה של קרלוס קירוש שוב הייתה רחוקה מלהציג יכולת משכנעת ובשלב הבא היא עשויה לפגוש את חוף השנהב, אם האחרונה תשכיל לשמור מחר על המקום הראשון בבית ה'. סודאן מסיימת עם נקודה אחת, זכר ל-0:0 נגד גינאה ביסאו במחזור הפתיחה.

עוד בוואלה!

סנגל סיימה בראשות הבית למרות תיקו מאכזב, זימבבואה ניצחה והודחה

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ניגריה. DANIEL BELOUMOU OLOMO, GettyImages
מאזן מושלם בתום שלב הבתים. שחקני נבחרת ניגריה/GettyImages, DANIEL BELOUMOU OLOMO

גינאה ביסאו - ניגריה 2:0

הסופר איגלס עשו את שלהם עם הניצחונות על מצרים וסודאן והבטיחו את המקום הראשון עוד לפני המפגש הערב, אבל הם סיימו את שלב הבתים עם ניצחון ומאזן מושלם לקראת משחקם הבא ביום ראשון בשמינית הגמר מול אחת מארבע הנבחרות שיעפילו מהמקום השלישי. הניגרים חילקו את הכוחות במטרה שלא להעמיס על אף אחד מהכוכבים, אך לא התקשו לנצח. קלצ'י איהנאצ'ו בישל לעומאר סאדיק את השער הראשון בדקה ה-56 קבע 0:2 בסיום בדקה ה-75, מהלך שנבדק ארוכות על ידי שופטי המסך ואושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully