וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ווגל בסכנת פיטורים מהלייקרס, וושינגטון פייבוריטית לצרף את גרנט"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 19:32

ב"את'לטיק" טוענים כי המאמן "ייבחן ממשחק למשחק". אבדיה יעבור לדטרויט? "קשה לראות עסקה על גרנט ללא האצ'ימורה או הישראלי"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

אחרי 44 משחקים בתוך עונת ה-NBA, קבוצת הכוכבים שהורכבה בלוס אנג'לס לייקרס ממשיכה לקרטע ולאכזב. לברון ג'יימס אמנם ממשיך להפגין יכולת טובה גם בגיל 37, אך אנתוני דייויס פצוע וראסל ווסטברוק מתקשה להשתלב אחרי שהגיע הקיץ בטרייד מוושינגטון. הלייקרס שמדורגים במקום השביעי במערב עם מאזן 22:22 חושבים כיצד לשנות את המצב, וב"את'לטיק" מדווחים כי כעת משרתו של המאמן פרנק ווגל נמצאת בסכנה.

ווגל הגיע לעיר המלאכים בשנת 2019 עם פיטוריו של לוק וולטון, וכבר בעונתו הראשונה הוביל את הלייקרס לזכייה באליפות ראשונה אחרי עשור. בעונה שעברה הזהובים - סגולים הודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי פיניקס סאנס, ונדמה שרצף האכזבות גורם לערעור במעמדו. בארצות הברית נטען: "המשרה שלו נמצאת בסכנה ממשית, המועדון בוחן אותו ממשחק למשחק".

ללייקרס אין יותר מדי מקום לבצע שינויים: הם שחררו את רוב הנכסים שלהם (כולל בטרייד על ראסל ווסטברוק), יש להם מעט מאוד גמישות מבחינה כלכלית כדי לצרף שחקנים חדשים והם ויתרו על הרבה בחירות דראפט בטרייד על אנתוני דייויס ב-2019. לאור המצב, בארצות הברית ניתחו האם פיטורי ווגל הוא המהלך הנכון: "שינוי על הקווים זה כנראה ההימור הכי ישיר שהלייקרס יכולים לבצע כדי לנסות ולשנות את המסלול אליו הולכת הלייקרס העונה. אולי קול חדש בחדר ההלבשה יספיק כדי להפיק יותר מהסגל הקיים".

עוד בוואלה!

"אבדיה לא מהמובילים התקפית, להיכנס רק בגארבג' טיים? זה לא משבר"

לכתבה המלאה
ג'ראמי גרנט, שחקן דטרויט פיסטונס. Mike Stobe, GettyImages
ישתף פעולה עם אבדיה או יעבור תמורתו? גרנט/GettyImages, Mike Stobe

בינתיים, ב-NBA ממשיכים לעסוק בשינויים שיעשו הקבוצות בחלון הטריידים שיסתיים ב-10 בפברואר, וכאשר לא ברור האם בן סימונס מפילדלפיה יעבור בטרייד עד אז, ב"את'לטיק" סימנו את השם החם הבא שעשוי לעבור - ג'רמי גרנט מדטרויט.

הסיטואציה של סימונס בסיקסרס לא השתנתה יותר מדי בחודשים האחרונים, שכן הנשיא לענייני הכדורסל במועדון דריל מורי מתעקש לקבל שחקן "ברמה של אולסטאר" בתמורה לאוסטרלי. אגב, בארצות הברית דווח כי הפיסטונס הציעו לכלול את גרנט בעסקה עבור סימונס יחד עם סאדיק ביי, קלי אוליניק ובחירת סיבוב ראשון, אך נענו בשלילה.

הפורוורד בן ה-27 של הפיסטונס עורר עניין במספר דו ספרתי של קבוצות, כאשר כמה מהן נחשפו: וושינגטון, פורטלנד, יוטה, בוסטון, אינדיאנה, מינסוטה, סקרמנטו, הלייקרס והניקס.

על פי מספר גורמים בליגה, וושינגטון נחשבת לפייבוריטית לצרף את גרנט. השחקן גדל באזור עיר הבירה, אביו שיחק בקבוצה המקומית, והמאמן ווס אנסלד ג'וניור שימש כעוזר המאמן שלו בימיו בדנבר. בעקבות המחיר הגבוה שדטרויט צפויה לדרוש עבורו, הוויזארדס ככל הנראה ייאלצו לוותר על דני אבדיה או רוי האצ'ימורה. גם מונטרז הארל עשוי לעבור, כאשר על פי דיווחים של מקורות בליגה הוא נחשב לשחקן "שנמצא על המדף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully