וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אבדיה לא מהמובילים התקפית, להיכנס רק בגארבג' טיים? זה לא משבר"

עודכן לאחרונה: 18.1.2022 / 16:23

ב"את'לטיק" ניתחו את ספסול פורוורד וושינגטון: "המאמנים צריכים לתת דקות לשחקנים שחזרו מפציעה, אז הוא נדחק. זו לא בעיה, התפתחותו לא תיפגע"

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דני אבדיה רשם אמש (ראשון) שיא שלישי בקריירה לדקות, כאשר נדחק מחוץ לרוטציה בניצחון וושינגטון על פילדלפיה ועלה לפרקט רק 2:44 דקות לסיום, כאשר זהות המנצחת לא הייתה מוטלת בספק. זו הייתה הפעם הראשונה העונה שהוויזארדס משחקים בסגל מלא לחלוטין, ובארצות הברית ניסו להבין מדוע דווקא הפורוורד הישראלי הוא זה שנדחק לשולי הספסל על ידי המאמן הזמני ג'ו בלייר, שהחליף את המאמן ווס אנסלד ג'וניור שנמצא בבידוד.

דני אבדיה וושינגטון. רויטרס
יש מקום לדאגה? אבדיה/רויטרס

ג'וש רוביס מה"את'לטיק" סיפק ניתוח מעמיק למצבו של הישראלי והסביר: "הספסול של אבדיה צרם, מכיוון שכאשר הוא בריא הוא כמעט תמיד היה חלק חשוב ברוטציה, מהרגע בו נבחר בדראפט. אך בלייר בחר ברוטציה של 10 שחקנים לפני הגארבג' טיים. כשבראדלי ביל, רוי האצ'ימורה ותומאס בריאנט זקוקים לדקות כדי לחזור לכושר משחק, אבדיה ודאוויס ברטאנס היו הקורבנות".

"המאמנים צריכים לתת עכשיו דקות לבריאנט והאצ'ימורה שחזרו מפציעות כדי לראות באיזה הרכב הקבוצה נראית הכי טוב. יש מספר מוגבל של דקות, ואם המאמן נותן ל-11 שחקנים לשחק, לפחות אחד או שניים בקבוצה לא יצליח להיכנס לקצב. זה דבר בסיסי", המשיך רובינס.

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
יכול ללמוד גם מהמשחקים בהם הוא לא משותף. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

"בנוגע ל'בעיית דני', זו למעשה בכלל לא בעיה, לפחות כרגע", טען רובינס, "בעיני אנשים רבים, פיתוח שחקנים קורה רק כאשר שחקנים מקבלים דקות. הרבה קבוצות תחתית נותנות לשחקני שנה ראשונה או שנייה לשחק וקוראות לזה 'פיתוח שחקנים', ובעיניי זה הדבר הכי גרוע לשחקן כי הוא לא הרוויח את הדקות האלה".

"אבדיה הרוויח את הדקות שלו, אבל עכשיו הוא לא אחד הכלים ההתקפיים המובילים של הקבוצה, בטח לא ברמה של קנטביוס קולדוול פופ וקייל קוזמה, ואפילו לא ברמה של רוי האצ'ימורה והרוקי קורי קיספרט. האם אבדיה יכול להפוך לשחקן ברמה גבוהה מתישהו? כן, הוא רק בן 21. כמה משחקים בלי דקות לא יפגעו בהתפתחות שלו, אלא אם הוא יאפשר לזה לקרות. שחקן יכול להשיג הרבה גם אם הוא לא משחק. אבדיה יקבל את ההזדמנויות שלו, כנראה בקרוב מאוד, משחק ללא דקות לפני הגרבאג' טיים זה לא משבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully