וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר סיכם לשנתיים נוספות במכבי חיפה

18.1.2022 / 9:00

המאמן המצליח לא יחזיק בסעיף יציאה לחו"ל אחרי שהצהיר על רצונו להישאר בישראל. הצוות שלו יישאר בשלמותו. הירוקים חגגו ניצחון במשחק העונה והתלהבו מהחלק הקדמי: "שרי רקד, אצילי השחקן הכי טוב בארץ". שחר ביקש מהאוהדים: "תנו כבוד לבנדו"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על הפועל באר שבע במשחק העונה/ספורט1

1. בצל חגיגות הניצחון היקר 1:2 על הפועל באר שבע אמש (שלישי) באצטדיון טרנר, נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, הודיע הבוקר על כך שהמאמן ברק בכר סיכם לשנתיים נוספות במועדון. בכר הצהיר על רצונו להישאר בישראל ולפיכך לא יחזיק בסעיף יציאה לחו"ל לאורך התקופה. בנוסף, הובטח לבכר שיוכל להשאיר את הצוות המקצועי שהביא בשלמותו. במועדון ינהלו משא ומתן עם עוזריו ועם שאר חברי הצוות, אם כי העוזר גיא צרפתי עדיין לא בטוח שירצה להישאר.

בכר הוביל את הירוקים לזכייה באליפות ראשונה אחרי 10 שנים וכרגע הם נראים בדרכם הבטוחה לכתר נוסף.

"יום שלישי פעמיים כי טוב", כתב שחר בהודעה שלו, "פעם ראשונה, שמחתנו על הניצחון אמש. שנייה, הודעה על סיכום עם המאמן ברק בכר לשנתיים הבאות".

שחר גם פנה לאוהדים אחרי התקרית המדוברת במחצית אתמול: "לסיום בקשה מאוהדינו הרבים והנפלאים: אל לנו להתערב בתקרית שהייתה במחצית המשחק. המשיכו לעודד ולדחוף את הקבוצה ותנו כבוד לאריק בנדו שהיה שחקן מסור והקפטן שלנו במשך שנים".

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
החיבור המצוין נמשך. בכר/מאור אלקסלסי

2. אם אחרי הניצחון הדרמטי על מכבי תל אביב החגיגות של שחקני ואוהדי מכבי חיפה הזכירו חגיגות אליפות, הרי שאמש (שני) התמונה לא השתנתה. במשך כ-20 דקות חגגו השחקנים בירוק עם כ-1,600 אוהדים שליוו אותם לבאר שבע וראו ניצחון 1:2 שדאג לפתיחת פער של ארבע נקודות בפסגה.

במהלך החגיגות ביקש בוגדן פלאניץ' מכל השחקנים ועובדי המועדון להתרכז במעגל והלהיב אותם ביחד עם הקהל. "זו הייתה מחצית ראשונה שהזכירה תצוגות מהעונות הכי גדולות, האליפות של 94' והאליפויות של תחילת המילניום", אמר גורם במועדון, "במחצית השנייה היו פה הקרבה ונחישות ברמות הכי גבוהות שיש".

בחיפה נזכרו אתמול ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה במאי האחרון. אז הירוקים איבדו יתרון 0:1 כשספגו בתוספת הזמן במשחק שהיה יכול להכתיר אותם לאלופים. השחקנים ספגו ביקורת שהם "לא מספיק רעים", אבל אתמול תיקנו. במשך מחצית שלמה השחקנים של ברק בכר משכו זמן, גררו את המשחק והצליחו להרוג את השעון עד לשריקת הסיום. "גם בפן הזה השתפרנו", אמר אחד השחקנים, "כולם קיבלו ניסיון והבנו אתמול שרק בהקרבה ננצח את המשחק".

עוד בוואלה!

הפער כבר 4: מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים, חוסה רודריגס. מאור אלקסלסי
כמו חגיגות אליפות. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

3. במכבי חיפה היו מרוצים מאוד מהמחצית הראשונה. "ידענו שאנחנו צריכים ללחוץ גבוה ושיהיה קשה לבאר שבע להסתדר עם זה", אמרו בקבוצה, "פשוט ניצחנו בכל מאבק וזה מה שגרם לנו להיראות כל כך טוב". בקבוצה החמיאו לחלק הקדמי, בעיקר לעומר אצילי ולצ'ארון שרי.

"כשיש לך רביעייה קדמית כל כך טובה, היריבה לא יודעת מאיפה תגיע הצרה", קבע אחד השחקנים, "שרי רקד על המגרש ועל עומר כבר אמרו הכול. אין ספק שהוא השחקן הטוב בישראל". אגב, אצילי פספס הזדמנות להיות השחקן שרושם את הדאבל-דאבל המהיר בהיסטוריה מאז מותגה הליגה הראשונה בישראל כליגת העל ובמחזור הבא נגד הפועל ירושלים ינסה לרשום בישול כדי להשוות את השיא של יוסי בניון.

אפרופו שיאים, ברק בכר השווה אמש את שיא רצף הניצחונות הארוך ביותר שלו כמאמן. שלוש נקודות נגד הפועל ירושלים יעלו את המאזן שלו (ושל מכבי חיפה) ל-11 ניצחונות רצופים וזה כבר יהיה שיא שלו ויהווה השוואה של שיא מועדון.

בחיפה מקווים שחוסה רודריגס יהיה כשיר למשחק בשבת. הספרדי התלונן על התכווצות בשריר והוחלף, ובקבוצה מקווים שהוא לא סובל ממתיחה.

עומר אצילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"כשיש רביעייה קדמית כל כך טובה, היריבה לא יודעת מאיפה תגיע הצרה"/מאור אלקסלסי

4. כמובן שאי אפשר להתעלם ממה שקרה במחצית. במשך הימים שקדמו למשחק בכר ביקש לא פעם מהשחקנים להימנע מפרובוקציות. המאמן הבהיר לשחקנים שכמו במשחק הקודם בין הקבוצות בחיפה, אנשי הצוות המקצועי ושחקני באר שבע ינסו לגרור אותם לפרובוקציות שעלולות לעלות ביוקר ואכן במחצית קללות של רז מאיר גרמו להרחקתו ושינו את אופי המשחק לחלוטין.

בחיפה ציינו שבכר כעס כל כך על החלטת השופטים ולא הטיח האשמות במאיר. "מי שמכיר את רז יודע שאין סיכוי שהוא קילל סתם, אך גם ככה אנחנו חייבים ללמוד להתעלם מפרובוקציות כי זה מה שכל הקבוצות עכשיו ינסו לעשות נגדנו", אמר גורם במועדון.

במחזור הליגה הבא בלגת העל תארח מכבי חיפה את הפועל ירושלים (19:50).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully