וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע תאריך חדש: מכבי תל אביב תארח את אלבה ברלין בשלישי הבא

עודכן לאחרונה: 17.1.2022 / 19:57

היורוליג הודיעה: המפגש הדחוי עם האקס יובל זוסמן ועם תמיר בלאט, שתוכנן במקור לרביעי האחרון, יתקיים ב-25 בינואר. המשמעות: הצהובים יקיימו ארבעה משחקים בשמונה ימים

תקציר: ריאל מדריד - סראגוסה 69:94/ספורט1

לאחר התפרצות הקורונה ששיבשה את לוח הזמנים ביורוליג, באתר הרשמי של הליגה פורסמו הערב (שני) המועדים לחלק מהמשחקים שנדחו בחודש האחרון, ביניהם המפגש בין מכבי תל אביב לאלבה ברלין שהיה אמור להתקיים ביום רביעי האחרון. הקבוצה של יובל זוסמן ותמיר בלאט תתארח ביד אליהו ביום שלישי הבא, ה-25 בינואר.

המשמעות מבחינת מכבי תל אביב, היא שהקבוצה תקיים ארבעה משחקים בשמונה ימים: ביום חמישי הקרוב תתארח בישראל אולימפיאקוס, שלושה ימים לאחר מכן יתקיים הדרבי נגד הפועל תל אביב במסגרת הליגה וביום חמישי הבא, יומיים לאחר המשחק נגד אלבה ברלין, הצהובים יארחו את פנרבחצ'ה. בנוסף, ב-30 בחודש יפגשו שחקניו של יאניס ספרופולוס את הפועל חולון.

שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
ארבעה משחקים בשמונה ימים. שחקני מכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב לא עלתה על הפרקט מאז ה-3 בינואר בגלל התפשטות הקורונה, שגרמה גם לדחיית משחק הבית נגד באסקוניה ומשחק החוץ מול פנאתינייקוס, להם עדיין לא נמצא תאריך חלופי. בזירה המקומית נדחו משחק הליגה מול עירוני נס ציונה ומשחק הגביע אצל הפועל גליל עליון, כשהאחרון נקבע הבוקר ל-7 בפברואר. בקבוצה כבר הבינו שלאור המציאות שנוצרה, קצב המשחקים צפוי לעלות לאחד בכל יומיים או שלושה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully