וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס חריג: קצב המשחקים שמחכה למכבי תל אביב בגלל הקורונה

עודכן לאחרונה: 15.1.2022 / 9:01

הצהובים יחזרו לאימונים בסגל כמעט מלא לקראת אולימפיאקוס בחמישי, כשעד ה-8 באפריל ישחקו בין 26 ל-29 משחקים ביורוליג, ליגה וגביע המדינה. המשמעות - לפחות חמישה משחקים כל שבועיים. קיירי תומאס יחבור לאימונים

מאמן הפועל חולון גיא גודס/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: ליר שפיגלר

אחרי שגם אמש (שישי) לא שיחקה בגלל הקורונה, השלימה מכבי תל אביב שבוע וחמישה ימים מאז הפעם האחרונה שעלתה על הפרקט והפסידה לבני הרצליה בחוץ. דחיית המשחק נגד פנאתינייקוס הייתה החמישית של הצהובים בשבועיים האחרונים, ביחד עם משחקי היורוליג נגד באסקוניה ואלבה ברלין, משחק הליגה נגד עירוני נס ציונה ומשחק רבע גמר גביע המדינה נגד הפועל גליל עליון, שהיה אמור להיערך במקור ביום שני.

במועדון התלבטו לא מעט בנוגע לדחיית שני המשחקים נגד עירוני נס ציונה ופנאתינייקוס, משחקים שהקבוצה יזמה את דחייתם לבסוף, בגלל עומס בלוח הזמנים שעשוי להיווצר בסופו של דבר. עד ה-8 באפריל, מועד סיום העונה הסדירה ביורוליג, צפויה מכבי לשחק בין 26 ל-29 משחקים, כולל השלמת העונה הסדירה בליגת העל, לפחות רבע גמר גביע המדינה, כשעדיין לא ברור האם הקבוצה תעפיל לשלבים הבאים במפעל והאם יתקיימו במועדם באמצע פברואר, וכמובן השלמת 16 משחקי יורוליג.

קצב המשחקים שיחל ביום חמישי הקרוב עומד על אחד בכל שלושה ימים במקרה הנוח ביותר, קרי קיום של כחמישה משחקים בכל שבועיים. הלוח העמוס הזה מתייחס לנתון שלמכבי תל אביב לא יהיו עוד דחיות של משחקים, דבר שבמועדון יודעים שלא יכול לבוא בחשבון יותר, "עוד דחייה של משחק או שניים, ונשחק כל יומיים בערך", אמר אחד מאנשי מכבי בסוף השבוע, "נקווה שמעכשיו נהיה הרבה יותר על הפרקט מאשר בבידודים".

שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
מכבי תל אביב תעמוד בעומס? ווילבקין וג'ייק כהן/ברני ארדוב

מחר צפויים רוב שחקני מכבי לעמוד לרשותו של יאניס ספרופולוס לאימון, כשרק השחקן שהתגלה חיובי לפני הטיסה לאתונה ביום חמישי לא יוכל להתאמן, וככל הנראה גם לא ישחק נגד אולימפיאקוס ביום חמישי. גם הגארד האמריקאי קיירי תומאס, שחתם במועדון בשבוע שעבר יחל את אימוניו ויערוך את הבכורה שלו ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully