וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי זעם על הטעויות בהגנה, אבל הבעיות של בית"ר ירושלים עמוקות יותר

17.1.2022 / 6:20

הקורונה מאיימת, מלול לא רציני, היכולת חלשה, אבל הסכנה הכי גדולה של בית"ר ירושלים זה שהיא נמצאת בידיים של אנשים שלא ממש אכפת להם ממנה: "כל עוד משה חוגג במועדון, אף אחד לא יתגייס לעזור לו"

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

1. אין אדם אחד בבית"ר ירושלים שלא קנה תיקו לפני משחק החוץ אמש (ראשון) מול קרית שמונה (2:2). היכולת המביכה במשחקים נגד אשדוד ומכבי חיפה בגביע, כמות הנעדרים בשל פציעות וחולי, חוסר הוודאות סביב המצב הפיננסי והאווירה הכללית הלא נעימה שמלווה את המועדון - הביאו לכך שכולם רק רצו לחזור מהצפון בשלום.

אז בית"ר עמדה במשימה, אך היכולת ממשיכה להדאיג. אלי אוחנה, יוסי מזרחי וכל מי שמבין קצת כדורגל במועדון יודעים היטב שהסגל שיצא אתמול לקרית שמונה לא יוכל להשאיר את הקבוצה בליגה, והסיכוי לשרוד בעונה הזאת הוא להשאיר כמעט את כל הסגל אחרי חלון ההעברות, אולי מינוס שחקן או שניים שלא תורמים יותר מדי. בין רצוי לבין מצוי יש פער גדול ואי ודאות, ובשבועיים וחצי הקרובים הקבוצה תבין לאן הרוח נושבת, עם סיום חלון ההעברות.

שחקני בית"ר ירושלים ירדן שועה, אביאל זרגרי מאוכזבים. מאור אלקסלסי
אין להם על מי להישען. שועה וזרגרי מתוסכלים, אתמול/מאור אלקסלסי

2. בבית"ר היו מודאגים מאוד מהבדיקות שערכו השחקנים מחוץ למלון עם הגעתם לצפון, עם חשש כי עוד כמה חולים יביאו את הקבוצה להתייצב למשחק עם סגל שכמעט ולא יאפשר לשחק, אך במועדון נשמו לרווחה שכולם היו שליליים. מי שזכה למחמאות בסיום היה השוער נתנאל דלויה, שלקח את ההזדמנות והביא נקודה. "הוא שוער עם עתיד, תמיד גבר, תמיד שם כשצריכים אותו בשביל הקבוצה", אמרו בבית"ר. דלויה גם קיבל תמיכה גדולה מהקהל בסיום.

אבל הטעויות נמשכות. הקבוצה ממשיכה לספוג שערים קלים מהגבהות לרחבה, גם בשלושה בלמים. עוד לפני המשחק יוסי מזרחי אמר לשחקנים כי "תשימו לב, קהת וסמואל בראון באים להתחיל התקפות באזור ה-30 מטר ונכנסים מקו שני לעומק, אל תפקירו אותם". בשער השוויון של בראון מזרחי הרגיש אבוד ואמר: "אף אחד לא הלך איתו, אני לא מבין את זה, הסברנו 20 פעם".

אחרי איתמר ניצן ומקס גרצ'קין שחיוביים לקורונה, קאמסו מארה ייבדק היום, כאשר במועדון מקווים כי לא יתגלו חולים נוספים במהלך השבוע. אוראל דגני ינסה להתאמן במהלך השבוע, בתקוה שיהיה כשיר למשחק עם הפועל תל אביב. בנוגע למרקו ינקוביץ' אין תקוה במועדון, ויופתעו אם יחזור להתאמן כרגיל השבוע.

עוד בוואלה!

קריאף: "זו מלחמה על הבית". מזרחי: "היממה הזו שברה את כל השיאים"

לכתבה המלאה
מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. מאור אלקסלסי
אלתור גורר אלתור. יוסי מזרחי/מאור אלקסלסי

3. הבעיה של אלו שאכפת להם מבית"ר היא אלה שפחות אכפת להם - קרי משה חוגג וההוראות שנותן לנאמן שמינה, יצחק יונגר, ששמים את המועדון "על הולד" בלי יכולת לתפעל אותו באופן שוטף ומתעסקים באיך למצוא את המפוקפק הבא שייתן לבעלים כסף על הקבוצה, מבלי לחשוב על עתידה או פתרונות בשלב הנוכחי.

בבית"ר אמרו אתמול כי ימתינו לראות האם סטפן מלול יעביר את המיליון דולר, והאם יהיה מוכן לעסקה שבה יעביר כסף עוד לפני בדיקת הנאותות. זה מרגיש שכל המטרה היא להרוויח זמן, אף אחד לא באמת מאמין שהוא יהיה הבעלים הבא או שיזרים כסף עוד לפני שיהיה לבעלים, התחושה במועדון היא כי הכל אחיזת עיניים במטרה למשוך זמן, אחיזת עיניים שמתאימה לשני הצדדים.

עידן ברלב, מנכ"ל חברת Biwc group, שמתמחה באיסוף מודיעין עסקי ברחבי העולם וגם אסף חומרים על חמד בן ח'ליפה עבור ההתאחדות לכדורגל בסיבוב הקודם, אומר בבדיקה כללית ראשונה כי ממלול לא יהיו בשורות לבית"ר. ברלב: "במקרה של מלול ישנן מספר נקודות שמעלות חשש במיידית ברמה העסקית, ברובד הבסיסי ביותר כאשר רב הנסתר על הגלוי הנורות נדלקות אוטומטית ועולה השאלה מה יש להסתיר. מנסיון של שנים בתחום העסקי אני יכול לומר שלא יכול להיות שאיש עסקים ברמה בה מלול מציג עצמו יהיה בעל נוכחות אינטרנטית כל כך נמוכה וכמו כן הכרתו הבינלאומית ברמה דומה.

"למעשה, פרט למספר אזוכרים בסיסיים לא נמצאו קשרים עסקיים מהותיים או מתפתחים, כשגם במקביל יש אינדיקציות לפעילות לא כשרה, כאשר נראה כי מדובר בספין שמטרתו ליצור הד תקשורתי בנוגע לזהותו ועסקיו ולהוביל לסיקור רחב היקף בו יזכה לחשיפה שרצה".

4. הסיטואציה הנוכחית מחזירה אותנו לתכנית הקיצוצים, רק שברור ששחרור של ארבעה-חמישה שחקנים פירושו ירידת ליגה והמטרה היא לסיים את החלון עם מרבית הסגל. הדרך צריכה לכלול קיצוצים וגילגול חלק נכבד מהחובות לעתיד. גורמים בכירים בעיריית ירושלים ופוליטיקאים שניסו לגייס אנשי עסקים לבית"ר נתקלו בתשובות שליליות כל עוד משה חוגג חלק מהמועדון, ואף הסבירו כי "כל עוד חוגג דרש כסף על המועדון אף אחד לא יתגייס כדי לעזור לו, זאת הסיטואציה, שיעביר את הקבוצה ויהיה מי שיתגייס כדי לעזור לבית"ר לסיים את העונה בכבוד עד אשר יגיע רוכש שייקח עליו את כל ההתחייבויות".

האזינו: אופיר סער על הנעשה בבית"ר ירושלים

המשחקים שנותרו במחזור ה-18

מכבי נתניה - בני סכנין
הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully