וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף: "זו מלחמה על הבית". מזרחי: "היממה הזו שברה את כל השיאים"

הקפטן חגג את השוויון הדרמטי מול קרית שמונה: "לעולם לא אוותר". המאמן סיפר על המציאות הקשה ובטוח: "עד סופ"ש נדע לאן בית"ר הולכת". גם גרצ'קין חיובי. דראפיץ' מאוכזב: "אולי הבעיה הייתה שבאנו פייבוריטים"

תקציר ה-2:2 בין עירוני קרית שמונה לבין בית"ר ירושלים/ספורט1

בית"ר ירושלים סחטה הערב (ראשון) נקודה חשובה, אחרי שסיימה ב-2:2 דרמטי עם עירוני קרית שמונה. אופיר קריאף מנע מהקבוצה מהבירה הפסד נוסף עם שער מקרוב בדקה ה-89, שקבע חלוקת נקודות למרות משחק שהתנהל ברובו בשליטה של הצפוניים. עוד קודם לכן שערים של סמואל בראון (52) וזיו מורגן (79) מחקו יתרון מוקדם של לירן רוטמן (4), שאחריו בית"ר נלחצה לאחור והסתגרה.

זמן קצר לאחר המשחק, מקס גרצ'קין הצטרף לרשימת המאומתים לנגיף הקורונה בבית"ר ירושלים, לצד השוער איתמר ניצן.

"זה לא היה קל. אנחנו עוברים ימים לא פשוטים, אבל היממה האחרונה שברה את כל השיאים", הודה מאמן בית"ר יוסי מזרחי על רקע החיסורים וההיעדרויות. "אתה מתעורר בבוקר וזה לא יכול לשחק וזה לא יכול. הסגל היה חסר מאוד, אבל אמרתי לשחקנים שבכדורגל אין אליבי ואין תירוצים. עולים 11 שחקנים והם צריכים לעשות את המאמצים ולהביא את הנקודות. מבחינת מאמץ והשקעה, אין לי טענות לאף אחד. כולם נתנו את הכול. מבחינת כדורגל, לקראת הסוף הראינו שבית"ר מסוגלת לשחק כדורגל, וכדורגל התקפי. לצערי במצב שלנו קשה מאוד לשחק כדורגל ואנחנו סופגים שערים קלים מדי. זו הבעיה שלנו לאורך כל העונה".

עוד הוסיף המאמן: "היום היו כאן הרבה שחקנים שגדלו באגודה ויש להם מחויבות אליה. אנחנו צריכים גם את האקס פקטור של הזרים ואז נהיה קבוצה טובה יותר. חוסר הוודאות זה הדבר הכי קריטי לקבוצת כדורגל, ולצערי הרב זה המצב שלנו כרגע. אני מאמין שעד סוף השבוע הקרוב נדע לאן בית"ר ירושלים הולכת. אני מנסה לנטרל את הרעשים, אבל הם קיימים ואי אפשר להתעלם מזה. שחקנים דואגים לעתיד שלהם ולפרנסה שלהם, ואני מקווה שהכול יסתדר לטובה בבית"ר ירושלים".

מאמן בית"ר ירושלים יוסי מזרחי. מאור אלקסלסי
"ימים לא קלים". יוסי מזרחי/מאור אלקסלסי

אופיר קריאף שהיה חתום על השער הדרמטי, הצהיר: "זה לא סוג של ייאוש, אני לעולם לא אוותר. במהלך משחק יש הרבה עליות וירידות. ספגנו פעמיים ממצבים נייחים וזה משהו שעאנחנו עובדים עליו הרבה, אבל הראינו אופי וגם יכולנו להפוך בשנייה האחרונה. חוסר מזל, אבל העיקר שהראינו אופי וגם נקודה זה חשוב. לפני כמה ימים היה לי ריאיון שבו קצת התפרקתי. זה הבית שלי ואני מנסה לעמוד מול כולם, זו מלחמה על הבית. אני אופטימי וסומך על האנשים שנמצאים במערכת שייקחו אותנו לחוף מבטחים. זה מועדון שכל כך הרבה קהל מאחוריו, להרבה אנשים אכפת ממנו ואני מאוד אופטימי. אני אעשה כל מה שצריך למען המועדון, רק שיהיה קצת שקט ובעלים שרוצה להשקיע ולעשות רק טוב".

בצד השני, קרית שמונה מתוסכלת אחרי ששלטה ברוב הדקות. סלובודן דראפיץ' סיכם: "מחצית שנייה שיחקנו הרבה יותר טוב. דיברנו לפני המשחק כמה הוא חשוב כדי להידבק למעלה, אבל לא עמדנו בלחץ אחרי השער המוקדם. השתפרנו והיינו צריכים לכבוש עוד שער אחרי המהפך, ואז ספגנו מקרן ובסוף אפילו יכולנו להפסיד. אבל זה הכדורגל. הקבוצה פה צעירה, אנחנו בונים משהו יפה בקרית שמונה. ננסה לתקן בשבוע הבא. אולי זו הייתה הבעיה, שבאנו כפייבוריטים למשחק. צריך ללמוד לשחק ככה. היום קבוצות מסתכלות אחרת על קרית שמונה, לא כמו שהסתכלו עליה כשהגעתי. אנחנו צריכים להתמודד עם זה ולנצח משחקים".

רועי קהת הוסיף: "לחטוף שער בדקה כזו זה מאוד מתסכל. אולי אם הייתי עוד כמה מטרים קדימה זה היה נבדל, בגלל זה כל כך התאכזבתי. אלה היו נקודות חשובות וזה מאכזב, אבל מסתכלים הלאה. ספגנו שער מוקדם, אבל הוכחנו אופי והפכנו. אם היינו שומרים על התוצאה עד לסיום, היינו מדברים אחרת עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully