וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הפועל תל אביב לא הייתה משווה, היו מוסיפים עוד שתי דקות"

16.1.2022 / 11:40

בהפועל נוף הגליל זועמים על שלומי בן אברהם אחרי ה-2:2 בבלומפילד. המנכ"ל גיל ברעם לוואלה! ספורט: "הרגו את מוזי וה-VAR לא התערב, ביזיון אחד גדול מה שקרה עם השלכת החפצים והוא שלף כרטיסים צהובים לשחקנים שלנו. איבדנו אמון בשופטים"

תקציר: הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל 2:2/ספורט1

תחושות אדירות של תסכול היו בקרב אנשי הפועל נוף הגליל עם שריקת הסיום של משחק התיקו 2:2 נגד הפועל תל אביב אתמול (שבת) בבלומפילד. הצפוניים הוליכו 0:2 וכבר הרגישו את הניצחון בין הידיים, אך נכנעו לשני שערים של האדומים, אחד מהם דרמטי במיוחד - בדקה ה-98, שניות ספורות לפני תום תוספת הזמן.

זה היה אחד המשחקים הטובים של נוף הגליל העונה, בייחוד לאור העובדה שהמאמן שי ברדה שינה מערך ועבר לשחק עם רביעייה הגנתית, במקום מערך שלושת הבלמים בו שיחקה הקבוצה עד כה. השינוי המשמעותי יותר היה הרכבתם של ארבעה חלוצים יחד ב-11, כשגם והיב חביבאללה סתיו נחמני פתחו לצד קיזיטו וקווין פרייטר, דבר שאכן הוכיח את עצמו ונוף הגליל כבשה שני שערים והגיעה לעוד שלושה מצבי הבקעה ודאיים, שהוחמצו ברשלנות על ידי פרייטר ונחמני.

גיל ברעם מנכ"ל הפועל נוף הגליל. שלומי גבאי
לא סופרים אותו ואת הפועל נוף הגליל. המנכ"ל גיל ברעם/שלומי גבאי

במועדון ינסו להעביר השבוע את חוזהו של ארנסט מאבוקה בבקרת התקציבים, וכדי לפנות לו מקום של זר ישוחרר הקשר פדרו פטראצי סאס, שמבוקש בהפועל אום אל פאחם, בני יהודה והפועל עפולה מהלאומית.

לצד התסכול מהתיקו הדרמטי, נשמעו במועדון תלונות רבות והמון כעס כלפי צוות השיפוט בראשותו של שלומי בן אברהם, בעיקר על תוספת זמן בת שמונה דקות וכן העובדה שלא נבדקה עבירה של שחקן הפועל תל אביב, שבוצעה לטענתם לפני הבקעת השער הראשון של האדומים.

"אין שופטים בארץ, בושה וחרפה", אמר מנכ"ל המועדון גיל ברעם בשיחה עם וואלה! ספורט. "לא סופרים אותנו עכשיו, אבל גם כשבאתי לפני 14 שנים לליגה הלאומית לא ספרו אותי. היתה אתמול תצוגת נפל של השופטים, תצוגת נפל של שופטי המסך. איך לא פסלו את השער הראשון אחרי שעשו פאול על טימו מוזי? כמעט הרגו אותו שם, הרגו אותו, זה היה פאול על סף כרטיס אדום וה-VAR אפילו לא בדק את המהלך. למה? אחרי העבירה הכדור נשאר במגרש, היו חייבים לעצור במצלמות ולבדוק את זה לפני שמאשרים את הגול. ואחר כך זורקים על השוער שלי מכל הבא ליד, ביזיון אחד גדול, בושה וחרפה, מצתים, כוסות, מתקן מפיות מברזל, מה זה? השתגעתם? אם מתקן כזה פוגע בראש של שחקן, זה יכול לגרום לפגיעה רצינית. זורקים ערימות של חפצים על השוער שלנו והשופט מוציא צהובים לשחקנים שלנו על בזבוזי זמן, זה נורמלי? איך יכול להיות דבר כזה?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל נוף הגליל מאוכזבים. אודי ציטיאט
"אם הפועל תל אביב לא משווה בקרן הזאת, השופט מוסיף עוד שתי דקות"/אודי ציטיאט

ברעם המשיך במתקפה: "כששחקן שלנו נפצע, ישר אומרים לו לקום ונותנים צהוב על בזבוז זמן, שחקן של הפועל (תל אביב, ר.ב) נפצע, מטפלים בו בנחת במגרש, מכניסים אלונקה, הכל בסדר, לא ממהרים. והנה אני אומר לך במפורש קבל עם ועולם, אם הפועל תל אביב לא עושה גול בקרן הזאת, הוא מוסיף עוד שתי דקות לתוספת זמן, עד שהם מבקיעים. על מה הוא הוסיף שמונה דקות? על זה שזרקו חפצים על השוער שלנו? על מה?".

לסיכום אמר המנכ"ל: "אני יודע שכלום כבר לא יעזור, אבל אני הולך לנהל שיחה נוקבת עם יריב טפר ואני גם אפנה לבית הדין ולכל מי שצריך. איך השופט לא מפסיק את המשחק, אחרי כל זריקת החפצים? אפילו לא השתמשו בכרוז כדי להפסיק את זריקת החפצים. לא עשו כלום, לא שלחו שוטרים ליציע. איך אפשר לשחק ככה? אני עומד מאחורי כל מילה ומילה. אני כבר לא יודע למי להאמין, איבדתי את האמון בשופטים. מה שאנחנו עוברים השנה זה בלתי נסבל. ראיתי גם את מה שעשה אתמול אביעד שילוח בטדי, גם איתו היו לנו בעיות. השופטים חלשים מאוד ומה כבר אפשר לעשות? אני יודע שכלום לא יעזור, אבל אני אעשה ככל שאוכל כדי להתלונן על השופטים".

סטפן מרינוביץ' שוער הפועל נוף הגליל מביא מצת שנזרקה לעברו לשופט שלומי בן אברהם. אודי ציטיאט
"הוסיף שמונה דקות על זה שזרקו חפצים על השוער שלנו?"/אודי ציטיאט

ביום שבת הפועל נוף הגליל תארח את הפועל חיפה בשעה 15:00 למשחק שיפתח את המחזור ה-19 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully