וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק תקף את הלייקרס: "אין מאמץ ותחושת דחיפות", שחקנים הגיבו

לברון לא שוחח עם עיתונאים אחרי ההתבזות בדנבר, ווסטברוק השיב לאגדה: "הוא לא איתנו בכל יום". גם הווארד תהה מדוע הביקורת נשמעת דווקא ברשתות. דוראנט ממתין ל-MRI והתייחס לפציעה בברך

דני אבדיה עם אוהדי וושינגטון וויזארדס/מתוך הטוויטר של הוויזארדס

דווקא אחרי שהצליחה לחבר ארבעה ניצחונות רצופים, לוס אנג'לס לייקרס חזרה לסורה עם שלושה הפסדים רצופים, בהם ספגה למעלה מ-128 נקודות בממוצע, כאשר השיא הגיע הלילה (בין שבת לראשון) עם הפסד 133:96 משפיל בדנבר. בעקבות התוצאות האחרונות, הלייקרס שוב במאזן שלילי של 22:21 והם במקום השביעי במערב.

הביקורת של מג'יק ג'ונסון

אחד הסמלים הגדולים בהיסטוריה של הקבוצה מעיר המלאכים, מג'יק ג'ונסון, הביע את דעתו ברשתות החברתיות בנוגע לגרסת 2021/22 של הזהובים - סגולים: "אנחנו, אוהדי הלייקרס, יכולים לקבל את זה שקבוצה משחקת יותר טוב מאיתנו, אבל מגיע לנו יותר מאשר חוסר מאמץ והיעדר תחושת דחיפות. ג'יני באס (הבעלים) - מגיע לך יותר טוב מזה".

בעוד לברון ג'יימס לא שוחח עם העיתונאים לאחר ההפסד השני הכי גדול בקריירה שלו, ראסל ווסטברוק, שאולי מסמל יותר מכולם את העונה המאכזבת של הלייקרס, הגיב למג'יק: לכל אחד בעולם יש זכות להחזיק בדעה, לא משנה מה היא. מג'יק לא נמצא איתנו בכל יום, הוא לא מודע למה שקורה בינינו ולכך שאנו מנסים לפתור את הבעיות". דווייט הווארד הוסיף כי "זה אומר הרבה" שמג'יק השמיע את הביקורת שלו ברשתות החברתיות במקום להגיע למתחם האימונים ולדבר באופן אישי עם השחקנים.

ווסטברוק אף התייחס לתבוסה עצמה ואמר: "אנחנו צריכים לקבל החלטה שאנחנו הולכים לשחק חזק. לפעמים כל הסכמות לא משנות, צריך פשוט לשחק חזק, קבוצות משחק יותר חזק מאיתנו, זה עד כדי כך פשוט".

עוד בוואלה!

הכוכב המפתיע של פורטלנד חגג גם על אבדיה, הישראלי מצא עמדה חדשה?

לכתבה המלאה
קווין דוראנט, ברוקלין נטס. GettyImages
בברוקלין מחכים ל-MRI. דוראנט/GettyImages

בינתיים, בברוקלין נטס אמנם חזרו לנצח עם 105:120 על ניו אורלינס, אך במועדון מתעסקים בדבר אחד - הפציעה של קווין דוראנט בברך. ברבע השני שחקן הפליקנס הרב ג'ונס חדר לסל, התנגש בברוס בראון מברוקלין, ושחקן הנטס נפל לתוך ברכו של דוראנט, שניסה להמשיך אך עזב את המגרש סופית זמן קצר לאחר מכן. השחקן והקבוצה ממתינים לתוצאות של בדיקת ה-MRI, והמאמן סטיב נאש אמר: "יהיה קשה לאבד אותו, אף אחד לא רוצה לראות את זה קורה ונקווה לתשובה טובה. בלי קשר, נצטרך להמשיך לעבוד, לבנות את עצמנו, לגדול ביחד ולהשתפר".

דוראנט עזב את האולם במהלך הרבע הרביעי, ובארצות הברית נטען כי הוא נשמע כי שמאמין שהפציעה לא מאוד חמורה, אך הוא לא בטוח שיוכל להגיע עם הקבוצה למשחק החוץ בקליבלנד בין שני לשלישי. דוראנט לא חושב שמדובר בפציעה חמורה כמו זו שקרתה לו ב-2017, אז חברו דאז בגולדן סטייט, זאזה פאצ'וליה, התנגש באותה ברך וגרם לו להיעדר כחודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully