וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינאה המשוונית הדהימה את אלג'יריה, גם חוף השנהב הופתעה

אלופת אפריקה בצרות אחרי הפסד סנסציוני 1:0 בבית ה', הפילים ספגו 2:2 מסיירה לאון בתוספת הזמן אחרי טעות מביכה של השוער. רביעייה לטוניסיה בבית ו'

שערי השבוע של ספורט1/ספורט1

המחזור השני של שלב הבתים באליפות אפריקה ננעל הערב (ראשון) עם הפתעות גדולות בבית ה', כאשר האלופה אלג'יריה הסתבכה קשות בעקבות הפסד 1:0 לגינאה המשוונית ואילו חוף השנהב ספגה 2:2 מדהים מסיירה לאון בתוספת הזמן. בית ו' סיפק 1:1 בצהרי היום בין גמביה למאלי וטוניסיה ניצחה 0:4 את מאוריטניה.

בית ה'

שחקני נבחרת סיירה לאון עם מוסא קמארה הבוכה אחרי השער (במרכז). רויטרס
בדמעות. מוסא קמארה אחרי השער ההיסטורי של סיירה לאון/רויטרס

חוף השנהב - סיירה לאון 2:2

הפתעת הטורניר ממשיכה לחולל סנסציות. אחרי ה-0:0 מול האלופה אלג'יריה במחזור הראשון, סיירה לאון חגגה שערי בכורה באליפות אפריקה וסחטה נקודה גם מחוף השנהב החזקה שעדיין לא בטוחה בשמינית הגמר. פנדל של פרנק קסייה נהדף בדקה ה-12, אבל בדקה ה-25 ווילפריד זאהה בישל בכדור עומק גאוני לסבסטיאן האלר. מוסא קמארה השווה בדקה ה-55 ובכה בעקבות השער ההיסטורי של נבחרתו, אלא ש-10 דקות לאחר מכן ניקולא פפה הרגיע עם כדור שטוח אל הרשת אחרי התקפה יפה בדקה ה-65 וחוף השנהב הגיעה לעוד כמה מצבים אותם עצר מוחמד קמארה. ואז, עמוק בתוספת הזמן, השוער בדרה סנגארה ניסה לתפוס כדור פשוט, נפל לפתע עם הראש על הדשא ושמט לרגלי הבלם סטיבן קוקר שבישל לאלחאג'י קמארה את השוויון הדרמטי. סנגארה גם נפצע במהלך והמגן סרז' אורייה נכנס לשער לדקות האחרונות.

עוד בוואלה!

1:1 דרמטי בין גאנה לגאבון, מרוקו עלתה לשמינית וסנגל שוב מעדה

לכתבה המלאה
אסטבן אוביאנג שחקן נבחרת גינאה המשוונית כובש לרשת נבחרת אלג'יריה. רויטרס
הפתעת הטורניר. אסטבן אוביאנג כובש לרשת אלג'יריה/רויטרס

אלג'יריה - גינאה המשוונית 1:0

אלופת אפריקה בסכנת הדחה ממשית כבר בשלב הבתים, אחרי הפסד מפתיע בדואלה שמחייב אותה לנצח את חוף השנהב במחזור הסיום. ג'אמל בלמאדי ביצע ארבעה שינויים בהרכב, אבל שער של בגדאד בונג'אח נפסל, ריאד מחרז החמיץ ויתר הכוכבים לא תרמו יותר מדי. העקיצה הגיעה אחרי קרן בדקה ה-70, בסיומה הבלם אסטבן אוביאנג, שחקנה של אנטקרה מהליגה הרביעית בספרד, בעט פנימה וקבע ניצחון סנסציוני של גינאה המשוונית.

בית ו'

ווהבי חאזרי שחקן נבחרת טוניסיה חוגג שער. רויטרס
כיפר על החמצת הפנדל במשחק הקודם עם צמד ובישול. ווהבי חאזרי/רויטרס

טוניסיה - מאוריטניה 0:4

האלופה מ-2004 הסתבכה בעקבות ההפסד למאלי במחזור הראשון, אבל פרקה את כל התסכול מפארסת השיפוט והזעם שצברה במחזור הפתיחה על מאוריטניה הצנועה שבסך הכול חלמה על שער שני בתולדותיה באליפות היבשתית. חמזה מטלוטי ירה את הראשון בדקה הרביעית, ווהבי חאזרי הוסיף אחרי ארבע דקות, בדקה ה-64 גם השלים צמד אחרי פתיחת רגליים ושתי דקות לאחר מכן בישל לסייפדין ג'אזירי. גיילן שאללי, שבישל לחאזרי את השער השלישי במשחק, החמיץ פנדל בדקה האחרונה.

שחקני נבחרת גמביה מאחורי השופט המרוקני סמיר גזאז. רויטרס
בסוף השופט נתן גם להם פנדל. שחקני גמביה/רויטרס

גמביה - מאלי 1:1

שתי מנצחות מחזור הפתיחה חילקו ביניהן את הנקודות בתיקו דרמטי שמשרת את שתיהן. את פארסת השיפוט במשחק הביזארי מול טוניסיה הכריע פנדל של איברהימה קונטה, והחלוץ בן ה-22 דייק גם הפעם מהנקודה הלבנה והעניק למאלי יתרון בדקה ה-79, אבל נגיעת יד ברחבה סידרה פנדל גם לגמביה ומוסא בארו מבולוניה בעט פנימה בקור רוח בדקה ה-90. גמביה עם ארבע נקודות באליפות אפריקה הראשונה שלה אי פעם ובדרך לשמינית הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully