וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי ברחה לצ'לסי, טוכל בביקורת על לוקאקו: "צריך להיות טוב יותר"

מאמן הבלוז אחרי ה-1:0: "מאכזב, אם הם ימשיכו לנצח בכל משחק אף אחד לא יתפוס אותם". גווארדיולה חגג עוד רצף אדיר: "אסור שנשכח מול מי שיחקנו"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על צ'לסי/ספורט1

מנצ'סטר סיטי עשתה היום (שבת) צעד נוסף לקראת זכייה באליפות כשניצחה 0:1 את צ'לסי והגדילה את הפער ממנה כבר ל-13 נקודות, בעוד זה מליברפול עומד על 14, אבל לקבוצה של יורגן קלופ שני משחקים חסרים.

מאמן צ'לסי תומאס טוכל עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
אחד חגג, השני התאכזב. גווארדיולה וטוכל/רויטרס
רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי עם חברו קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חיבוק עם דה בראונה. לוקאקו מעצבן את אוהדי צ'לסי/רויטרס

מאמן צ'לסי תומאס טוכל אמר אחרי המשחק: "התוצאה מאכזבת, כן, אבל זה יכול לקרות כשאתה משחק נגד מנצ'סטר סיטי בחוץ. אני חושב שהגיע לנו תיקו, התגוננו טוב מאוד, סיטי לא הגיעה ליותר מדי מצבים. היה אחד במחצית הראשונה אחרי טעות גדולה שלנו. מבחינת הופעה היינו בסדר, מבחינת מחויבות אני מרוצה מאוד, במיוחד לאור העובדה שהיינו צריכים לשנות את השלישייה האחורית שלנו. הגיע לנו תיקו, זו הייתה תוצאה הוגנת, אבל לא השגנו אותה. כבר ניצחנו במשחקים כאלה נגד סיטי והפעם זה לא הלך".

כשנשאל האם רומלו לוקאקו קיבל מספיק כדורים ענה המאמן: "לפעמים הוא זקוק לשירות, אבל גם הוא היה צריך להיות טוב יותר. היו לו הרבה איבודי כדור בלי שום לחץ במצבים מסוכנים מאוד. הייתה לו הזדמנות ענקית. הוא כלול, אנחנו רוצים לשרת אותו, אבל הוא חלק מהקבוצה. מבחינה התקפית אנחנו יכולים לעשות הרבה יותר וצריכים לעשות הרבה יותר". כשנשאל האם מאבק האליפות גמור, ענה הגרמני: "לא אני צריך לענות על זה. לא נוותר לעולם, אבל אם סיטי תמשיך לנצח בכל משחק, אף אחד לא יצליח לתפוס אותה". אגב, ברשתות החברתיות אוהדי צ'לסי ביקרו בחריפות את לוקאקו, שהציג יכולת מאכזבת אחרי הריאיון השנוי במחלוקת והמתיחות סביבו.

צפו בביקורת החריפה של טוכל

טוכל בביקורת על לוקאקו אחרי ההפסד של צ'לסי מול סיטי/ספורט1

בצד המנצח, סיטי חגגה 12 ניצחונות ליגה ברצופים. זו הייתה הפעם הרביעית ששחקניו של פפ גווארדיולה רשמו רצף כזה, מתוך תשע פעמים בלבד שזה קרה בהיסטוריה של הפרמיירליג. בנוסף, קווין דה בראונה הבקיע את שער הליגה החמישי נגד צ'לסי, יותר מכל אקס כחול אחר נגד הבלוז. גווארדיולה חגג את הניצחון החשוב ואמר: "אסור שנשכח מול מי שיחקנו, אלופת אירופה. כשאתה על הקווים אתה מבין כמה הם טובים. הם מחכים להתקפות מתפרצות כדי להעניש. ב-180 דקות נגד צ'לסי העונה, הם בעטו רק פעם אחת למסגרת. ראיתי את המשחקים שלהם נגד ליברפול וטוטנהאם, הם קבוצה נהדרת, אז לשלוט מולם זה מאוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully