וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון ה-12 ברציפות: מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על צ'לסי

האלופה האריכה את הרצף המדהים שלה בזכות שער של קווין דה בראונה (70) ופתחה פער של 13 נקודות בפסגה. הבלוז בעיקר התגוננו, לוקאקו כמעט עקץ (47)

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על צ'לסי/ספורט1

כל מי שבנה על מאבק אליפות חם העונה באנגליה, הבין היום (שבת) שככל הנראה הסיפור נעול וחתום. מנצ'סטר סיטי הלוהטת האריכה את רצף הניצחונות שלה בליגה ל-12 בזכות 0:1 קטן על צ'לסי המדורגת שנייה ופתחה ממנה פער של 13 נקודות אחרי 22 מחזורים. ליברפול אמנם תוכל להתקדם למקום השני ולצמק את הפער לשמונה אם תנצח בשני המשחקים החסרים שלה, אבל החבורה של פפ גווארדיולה נראית כרגע לפחות רמה אחת מעל כל היתר.

קפה, שניצב בשערה של צ'לסי בעקבות היעדרותו של אדואר מנדי (יצא עם סנגל לאליפות אפריקה אבל נדבק בקורונה) הציל את אלופת אירופה במחצית הראשונה שהייתה בשליטה מוחלטת של המארחת. קווין דה בראונה ניהל את העניינים, היה המסוכן מכולם ובסופו של דבר גם הכריע את המשחק בדקה ה-70 עם שערו החמישי לרשת צ'לסי - הכי הרבה של אקס מול הבלוז בליגה. חברו הטוב רומלו לוקאקו יכול היה לעקוץ בדקה ה-47, באיום הראשון של צ'לסי לעבר השער, אבל אדרסון מנע זאת ממנו ותומאס טוכל רשם משחק ליגה שלישי ללא ניצחון.

קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
האיש שהכי הגיע לו לכבוש. קווין דה בראונה חוגג/רויטרס

הרכב מנצ'סטר סיטי: אדרסון, קייל ווקר, ג'ון סטונס, אמריק לאפורט, ז'ואאו קאנסלו, רודרי, קווין דה בראונה (אילקאי גונדואן, 85), ברנרדו סילבה, ראחים סטרלינג, ג'ק גריליש, פיל פודן (גבריאל ז'סוס, 88).

הרכב צ'לסי: קפה, אנטוניו רודיגר, טיאגו סילבה, מלאנג סאר, ססאר אספיליקואטה, אנגולו קאנטה, מתאו קובאצ'יץ', מרקוס אלונסו (מייסון מאונט, 82), כריסטיאן פוליסיץ' (טימו ורנר, 69), חכים זייש (קאלום הדסון-אודוי, 69), רומלו לוקאקו.

עוד בוואלה!

קרובים רחוקים מאוד: הפער בין סיטי לצ'לסי בלתי סגיר?

לכתבה המלאה
קווין דה בראונה שחקן מנצ'סטר סיטי בועט לשערה של צ'לסי. רויטרס
קפה עמד בדרכו. קווין דה בראונה/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 14: סטרלינג הרים מצד שמאל ומצא את סטונס שנגח חזק, אבל היישר לידיו של קפה.

דקה 24: שוב קפה נבחן, הפעם על ידי דה בראונה שבעט משמאל ונעצר גם הוא אצל שוער צ'לסי.

דקה 39: כמה קרוב לראשון של מנצ'סטר סיטי. הלחץ של דה בראונה הניב חטיפה על סף הרחבה וגריליש מצא עצמו לבד מול קפה, אבל השוער הספרדי הדף עם הרגל לקרן.

דקה 43: דה בראונה חמק מקאנטה בתוך הרחבה והפציץ מעל השער.

דקה 45: המחצית הסתיימה וזו הפעם הראשונה שצ'לסי לא מאיימת על השער ב-45 דקות בעידן תומאס טוכל. הפעם הקודמת שזה קרה לה בפרמיירליג הייתה מול ניוקאסל במאי 2018.

מתאו קובאצ'יץ' שחקן צ'לסי מאוכזב. רויטרס
מתאו קובאצ'יץ' מאוכזב לאחר הספיגה/רויטרס

דקה 47: בניסיון ההבקעה הראשון, צ'לסי כמעט עקצה. לוקאקו נשלח ומצא עצמו לבד מול אדרסון, אך השוער הברזילאי הדף מצוין וזייש בעט את הריבאונד ליציע.

דקה 63: דה בראונה סובב כדור חופשי לעבר החיבורים, קפה התעופף והדף לקרן.

דקה 70: גול! בסוף זה נכנס לו. דה בראונה התנהל עם הכדור, חשב למסור, אבל אז הטעה את טיאגו סילבה וסובב כדור מדוד בימין מ-20 מטרים אל הרשת של קפה. 0:1 מוצדק למנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully