וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימי קראגר מודאג: "יש ירידה משמעותית ברמה של ליברפול"

בלם העבר התאכזב מהיכולת ב-0:0 מול ארסנל: "אין מחליפים למאנה וסלאח". ארטטה: "השחקנים הראו מלחמה, נחישות ואחווה"

תקציר מחצי גמר גביע הליגה: ליברפול - ארסנל 0:0/ספורט1

ליברפול לא הצליחה לנצל אתמול (חמישי) את הכרטיס האדום המוקדם של גרניט ג'אקה כדי לנצח את ארסנל בבית וסיימה איתה ב-0:0 במשחק הראשון בחצי גמר גביע הליגה.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
ההגנה מתפקדת, אבל ההתקפה? קלופ/רויטרס

בלם ליברפול לשעבר ג'יימי קראגר אמר: "אני חושב שיורגן קלופ היה צריך לבצע חילוף כבר במחצית ולא האמנתי שהם יצאו אל המחצית השנייה עם אותם 11. לא ששום דבר לא עבד במחצית הראשונה, אבל ארסנל הייתה בעשרה שחקנים וליברפול הייתה עם קישור של אנשי עבודה. החילוף הראשון היה בדקה ה-60 וזה דבר שגורם לי מדי לשאול לגבי יורגן קלופ: יכול להיות שהוא מאחר בחילופים שלו? ליברפול לא עשתה מספיק בחצי השעה האחרונה".

על היכולת של ליברפול ללא מוחמד סלאח וסאדיו מאנה אמר קראגר: "לליברפול יש 13 או 14 שחקנים מצוינים שהיא יכולה לסמוך עליהם. כשאתה מסתכל על צ'לסי, אז אין הרבה הבדל בין החלוצים שלה. בליברפול מאנה וסלאח אף פעם לא נפצעים, הם משחקים בכל משחק. קבוצות מבינות שבלעדיהם יש נפילה גדולה במשחק של ליברפול".

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר: "אני חושב שהתחלנו טוב מאוד, אהבתי את זה וכך רציתי שהמשחק ייפתח. היינו מעדיפים לכבוש שער מאשר שיורחק להם שחקן בכרטיס אדום. מהרגע שהיה האדום זה נראה כאילו אנחנו בלחץ לכבוש והיינו צריכים לשנות את ההרכב שלנו לפני המשחק מסיבות ברורות. במחצית השנייה עשינו כמה שינויים. חשבתי שזה נראה טוב יותר מבחינתנו, אבל זה לא היה טוב מספיק. זו התמודדות כפולה אז אנחנו רק במחצית ואני לא זוכר שפעם היינו ב-0:0 במחצית וחשבתי שאין לנו סיכוי. נלך על זה בכל הכוח".

עוד בוואלה!

הכול יוכרע בלונדון: ליברפול סיימה ב-0:0 ביתי מול ארסנל

לכתבה המלאה
מאמן ארסנל מיקל ארטטה. רויטרס
החמיא לשחקניו על רוח הלחימה. ארטטה/רויטרס

בלם ארסנל בנג'מין ווייט התייחס להרחקה המוקדמת אמר: "זה לא קל, במיוחד נגד קבוצה כמו ליברפול. זה קשה, צריך להתרכז כל המשחק. היה לנו קצת מזל ומגיעה לנו התוצאה. זה היה נורא, זה נחמד לשמור על רשת נקייה כבלם ולצאת עם תוצאה טובה לקראת המשחק הבא. ברור שההרחקה המוקדמת הכניסה אותנו למצב לא אידיאלי, אבל זאת קבוצה שיודעת להילחם והראינו את זה הערב. חפרנו עמוק והשגנו את התוצאה שרצינו".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה הוסיף: "הצלחנו להתמודד עם המצב. השחקנים הראו מלחמה, נחישות, אחווה. אפשר היה לראות את עוצמת הרגשות. לא ויתרנו וכל הקרדיט לשחקנים. אני לא יודע אם האדום המוקדם נתן לשחקנים שלי מוטיבציה מיוחדת, אבל זה בהחלט הכניס בהם רוח קרב. אתה צריך גישה מסוימת כדי לשחק במשחקים כאלה ולשחקנים שלי יש את הגישה הזו. המצב שלנו מתחיל להיות מורכב כי אין לנו בכלל קשרים. עכשיו יש לנו דרבי מול טוטנהאם וזה תמיד נותן עוד מוטיבציה לשחקנים. אין תירוצים".

קשר ארסנל לשעבר פול מרסון אמר: "מגיע הרבה קרדיט לארסנל. לשחק כל כך הרבה זמן בעשרה שחקנים ולהגביל את ליברפול לכל כך מעט מצבים זה מרגשים. ארסנל נראתה נינוחה מאוד. ליברפול עשתה את זה קל לארסנל, אבל צריך לתת לה קרדיט. ביקשתי את ההגנה של ארסנל הרבה בשנים האחרונות ואיך שהיא נוטה לקרוס ברגעים מסוימים, אבל היום ההגנה עמדה מצוין, כל אחד מהשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully