וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריקן וקובאס עשויים לפתוח נגד הפועל ירושלים, אגאדה חוזר

הקשרים שבלטו כמחליפים מול קרית שמונה עשויים לקבל קרדיט מקרסטאיץ' (ש', 19:50, ספ'3). גם הספרדי וגררו מועמדים לפתוח

מחזור 18הסתיים15/01/2022
הפועל ירושלים
  • שמש (73)
3:1
  • (38) ביטון
  • (90) קניקובסקי
  • (90) שחר
מכבי תל אביב
תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:2 (3:5 בפנדלים)/ספורט1

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים תתחיל מחר (שבת, 19:50, ספורט3) את רצף שלושת המשחקים הקשה שלה נגד שלוש מארבע מוליכות הטבלה, כאשר היא תארח את מכבי תל אביב בטדי. האדומים-שחורים ינסו להפתיע, אבל הודו: "אם נשיג נקודה או שתיים מכל המשחקים האלה זה יהיה שינוי חיובי מהסיבוב הקודם ויעזור לנו בהמשך".

מי שייעדר הוא גוני נאור, שבעקבות הפציעה ברצועה הצידית יעמוד לרשות הצוות המקצועי רק בחודש מרץ. גם אשטה אווקה המורחק לא ישחק. לעומתם גיא חדידה ישוב מהרחקה ולהרכב יחזור גם וויליאם אגאדה, שהמעבר שלו לאל וואסל האמירתית פוצץ ברגע האחרון.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נשאר בסופו של דבר. אגאדה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב

ארבעה שחקנים תחסר מכבי תל אביב מחר בטדי מול הפועל ירושלים. עדן שמיר המצטיין באחרונה ודן גלזר שחוזר לעצמו, לא יעמדו לרשותו של מלאדן קרסטאיץ' בגלל צהובים. יחסרו מחר גם אנריק סבוריט שנפצע בגביע מול קרית שמונה ויעדר מספר שבועות וכן מאור קנדיל שהתלונן על מחלה ביום שלישי ומאז לא שב.

לעומתם יקבל המאמן הסרבי בחזרה ארבעה שחקנים שלא היו בסגל במשחקים האחרונים מסיבות שונות. אדוארדו גררו יחזור מהרחקה ועשוי לפתוח בהרכב, אייל גולסה ישוב מימי מחלה ועשוי גם הוא לפתוח. לואיס הרננדס סיים קורונה והתאמן היטב, כך שגם הוא בתמונת ההרכב והרביעי הוא אילון אלמוג שסיים עם הפציעה ברגלו ובימים האחרונים עשה אימונים מלאים, כך שגם הוא אמור להתלבש מחר למשחק אבל קרוב לוודאי יישב על הספסל.

במכבי תל אביב רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולסגור שבוע מוצלח אחרי שבשבת שעברה ניצחה הקבוצה את הפועל באר שבע בליגה, חלפה על פני קרית שמונה בהארכה ופנדלים בגביע וכעת תחפש ניצחון שלישי בשלושה משחקים.

אבי ריקן, גיבור העלייה לשלב הבא בגביע עם השער הנהדר שכבש, עשוי לקבל אשראי ולפתוח בהרכב. גם ברנדלי קובאס שנכנס היטב כמחליף מועמד לעלות ב-11. קרסטאיץ' מתלבט עם איזה מערך לפתוח ועל פיו ישבץ גם את השחקנים.

עוד בוואלה!

הפועל ירושלים הודיעה: נפלה עסקת וויליאם אגאדה לאל וואסל

לכתבה המלאה
אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
הרוויח מקום בהרכב? ריקן/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הניצחון האחרון של הפועל ירושלים על מכבי תל אביב במסגרת הליגה היה באוקטובר 1998, אז שלומי דנינו (86) וויקטור פאצ'ה (88) השלימו מהפך דרמטי בטדי וקבעו 2:3. עוזר המאמן גולן חרמון פתח אז בהרכב.

* כל שלושת הניצחונות של הפועל ירושלים העונה היו בבית, בעוד ארבעה מחמשת ההפסדים של מכבי תל אביב היו בחוץ.

* סגנית האלופה נותרה למעשה הקבוצה היחידה שעדיין לא רשמה תיקו חוץ העונה. הפעם האחרונה שזה קרה לה הייתה במחזור ה-32 בעונה שעברה, עם 1:1 בבאר שבע.

* מכבי תל אביב כבשה עד כה שמונה שערים ברבע השעה הראשונה - יותר מכל קבוצה אחרת. הפועל ירושלים, לעומתה, נותרה היחידה ללא שער ב-15 דקות הפתיחה ובמאזנה רק שער אחד בחצי השעה הראשונה של המשחקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אביעד שילוח
אצטדיון: טדי
קהל: 2251

משחקי המחזור ה-18:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - הפועל נוף הגליל (ספורט3)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:50: הפועל ירושלים - מכבי תל אביב (ספורט3)

ראשון, 19:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
ראשון, 20:00: עירוני קרית שמונה - בית"ר ירושלים (ספורט2)

שני, 20:00: מכבי נתניה - בני סכנין (ספורט3)
שני, 20:30: הפועל באר שבע - מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully