וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה: נפלה עסקת וויליאם אגאדה לאל וואסל

בשל חילוקי דעות בין החלוץ וסוכנו לראשי המועדון מדובאי, השחקן בן ה-22 ימשיך בקבוצה של זיו אריה עד תום העונה הנוכחית

תקציר: בני סכנין - הפועל ירושלים 2:1/ספורט1

שישה ימים אחרי שסוכמו התנאים למעברו של וויליאם אגאדה לקבוצת אל וואסל מאיחוד האמירויות, הפועל ירושלים הודיעה היום (שלישי) כי העסקה בשל חילוקי דעות מהותיים שהתגלו בין השחקן וסוכנו לקבוצה מדובאי. לפיכך, אגאדה ימשיך לשחק בשורות הפועל ירושלים עד תום העונה.

האדומים-שחורים בנו לא מעט על מכירתו של החלוץ בן ה-22, תמורתה היו אמורים להרוויח מיליון שקל שתוכננו לשמש על מנת לחזק את הסגל. עם זאת, התמיכה הכספית שאמורה להגיע מאורי אלון שהצטרף למועדון לאחרונה, כזכור, צפויה לאפשר למועדון מעיר הבירה לבצע רכש שיסייע לה במאבקים נגד הירידה.

וויליאם אגאדה הפועל ירושלים מעל דן איינבינדר הפועל תל אביב. ברני ארדוב
לא עוזב את הפועל ירושלים, לפחות בינתיים. וויליאם אגאדה/ברני ארדוב

אגאדה בן ה-22 הגיע להפועל ירושלים, אז הפועל קטמון, כשחקן נוער ובהמשך הושאל למכבי תל אביב. בעונת 2017/18 כבש בנוער של הצהובים 22 שערים, אולם הם לא מימשו את האופציה לרכישתו והוא חזר להפועל ירושלים.

בעונה לאחר מכן הוא כבר שיחק בליגה הלאומית וכבש 8 שערים, ב-2019/20 הבקיע עוד 15 שערים בליגת המשנה ולליגת העל עלה לראשונה ב-2020/21, אז הבקיע 6 שערים כמושאל בהפועל חיפה. העונה בהפועל ירושלים הוא הבקיע 3 שערים בלבד במסגרת הליגה, מהם שניים בניצחון על מכבי נתניה, וכן 3 שערים במשחקי גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully