וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון: "הצלחנו להישאר ביחד ונלחמנו בעליות ובירידות"

13.1.2022 / 9:15

הפועל חולון חזרה לחיים בפלייאין, אחרי שגיא פניני עם סל ניצחון בפעם המי יודע כמה העניק לה 70:72 על בשיקטאש באיסטנבול. גיא גודס: "צריך לתת כבוד ליריבה, ואני לא אוהב את מה שהוא עשה"

תקציר: ליטקביליס - לבלואה-מטרופוליטנס 89:96/ספורט1

9.5 שניות לסיום המשחק הראשון, ירה גיא פניני את שלשת הניצחון המי יודע כמה שלו, והעלה את הפועל חולון ליתרון 71:72 על בשיקטאש. לאייזיאה ווייטהד היו תוכניות אחרות, ובמחי סל אחד הצליח לשנות את זהות המנצחת, את חץ הביתיות ואפילו את מאמן היריבה.

אבל פניני לא ויתר: בגיל 38, הוא רצה להיות חתום על סל ניצחון במשחק נוקאאוט אירופי. אז אמש (רביעי), כשהסגולים עומדים כפסע מהדחה, הוא ירה את השלשה המיוחלת והעלה את קבוצתו ל-70:71. הפעם לא היה ווייטהד, ולא היה מי שיקלקל את החגיגה. חולון ניצחה 70:72, סדרת הפלייאין אוזנה ל-1:1 וההכרעה הועברה ליום רביעי בהיכל הטוטו.

גיא פניני, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
"פניני לא היה צריך לעשות את זה". גודס התנצל בשמו/אודי ציטיאט

לראשונה זה כמעט עשר שנים, מאז מאי 2012, חולון חוגגת ניצחון חוץ בסדרת פלייאוף. 13 הפסדים רצופים היו לה כשהתארחה אצל היריבות השונות, עד שפניני שם קץ לספירה. וכל זה קרה, לא לפני שהטורקים ברחו ל-16 נקודות יתרון ונראו כמי שמשייטים לעבר הטופ 16.

המאמן גיא גודס חגג ניצחון במשחק הבכורה שלו: "אני רוצה לברך את הארגון שלנו, כי ניצחנו בחוץ יריבה טובה מאוד. כמה שחקנים שלהם, שלא שותפו במשחק הראשון בחולון, הצטרפו והפגינו יכולת גבוהה. לא פתחנו טוב, רק בסוף הרבע הראשון התחלנו לשחק טוב יותר והתחלנו ללחוץ על הכדור. בסוף המשחק פניני קלע שלשה חשובה מהפינה, והצלחנו לעצור את ההתקפה הבאה".

ואם פניני התעורר בשניות האחרונות, הרי מי ששוב סחב את הקבוצה על גבו לאורך כל הערב היה כריס ג'ונסון, שקלע 18 נקודות ב-35 דקות. "הפגנו אופי גדול", אמר הפורוורד האמריקאי. "אחרי שפתחנו בצורה חלשה מאוד, הצלחנו להישאר ביחד, נלחמנו עם העליות והירידות ושיחקנו את הכדורסל שלנו".

בסיום נרשם עימות מילולי בין פניני לבין חלק משחקני בשיקטאש, שישבו על הספסל. "אני לא אוהב את מה שהוא עשה", הגיב גודס. "גיא הוא שחקן מנוסה, אבל צריך לתת כבוד ליריבים, ואני אשוחח איתו. אם אני יכול להתנצל בשמו, אני מבקש סליחה מהספסל והאוהדים הטורקים. הוא לא היה צריך לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully