וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הביסה את פרומיטיי במשחק הראשון בסדרת הפלייאין

החבורה של הלפרין השתלטה על המשחק מההתחלה בדרך ל-70:95 גדול על אלופת אוקראינה בפתיחת הסדרה בליגת האלופות של פיב"א

הפועל ירושלים פתחה הערב (רביעי) בסערה את סדרת הפלייאין בליגת האלופות של פיב"א, כשהביסה 70:95 את פרומיטיי. הקבוצה של יותם הלפרין השתלטה על המשחק מהפתיחה, וברחה ל-3:22 אל מול האוקראינים ההמומים. ג'יילן אדאמס עשה ככל העולה על רוחו, ואליו הצטרפו רטין אובסוהאן ואדם אריאל, שסיים כקלע המוביל (24). מנגד, החבורה של ננו גינצבורג לא הצליחה להדביק את הקצב, וגם כשהצליחה לקזז מעט את הפער המקומי, הירושלמים הגיבו בריצה וחצו מספר פעמים את רף ה-30 הפרש.

כעת, הסדרה תמשיך למשחק מספר 2 שייערך באוקראינה. ניצחון של הפועל ירושלים יקנה לה את המקום בשלב הטופ 16 של המפעל. במידה והשחקנים של יותם הלפרין יפסידו במשחק החוץ, הסדרה תחזור למשחק שלישי ומכריע בארנה.

קלעו להפועל ירושלים: אדם אריאל 24 נקודות (6 מ-8 מעבר לקשת), רטין אובסוהאן 19, ג'יילן אדאמס 18, נועם דוברת 9, ווילי וורקמן 8, סולימאן בריימו 6, ג'ון אגבונו 4, קייזר גייטס 3, עמית גרשון ואיתי שגב 2 כ"א.

הרבו לפרומיטיי: איליה סידורוב 15, אולקסנדר ליפובי 14, ג'אנג'לו האריסון 13, ג'. ג'יי. סטיבנס 8.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס מול שחקן פרומיטיי כריס דאו. דני מרון
פתיחה קטלנית של ירושלים. אדאמס/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

הירושלמים פתחו בסערה את המשחק ולא איפשרו לחבורה של ננו גינצבורג לנשום. ג'יילן אדאמס הנהדר הוליך את החבורה המקומית ליתרון דו ספרתי מוקדם, כשמנגד האורחת נעצרה על 3 נקודות. ארבע וחצי דקות מהפתיחה הראה לוח התוצאות 3:22 מקומי. אדם אריאל ורטין אובסוהאן הצטרפו לחגיגה והפועל ירושלים סיימה רבע ראשון נפלא ביתרון 16:40.

רבע 2:

ההפרש הלך וגדל, כאשר המארחת המשיכה ברבע השני את היכולת הדורסנית מהרבע הראשון. נקודות נוספות של אדאמס מהקו קבעו 26:54 מקומי. ההפרש חצה את קו ה-30, אך אלופת אוקראינה הצליחה לעצור מעט את הסחף להורידה למינוס 24 "בלבד", שתי דקות למחצית. פרומיטיי הצליחה להוריד עד 60:40, ובמחצית הוליכה הקבוצה של הלפרין 40:62.

שחקן הפועל ירושלים ג'ון אגבונו עם ג'יילן אדאמס. דני מרון
חגיגה ירושלמית במחצית הראשונה/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
ערב גדול שלו מעבר לקשת. אדם אריאל/דני מרון

רבע 3:

אובסוהאן הנהדר הנהיג ריצת 0:13 בפתיחת הרבע השלישי והפער הירושלמי טיפס ל-40:75. התנופה הירושלמית בהתקפה מעט נעצרה ברבע הזה, בו קלעה 16 נקודות, אך מבחינה הגנתית החבורה של יותם הלפרין נעלה את האורחת על 7 נקודות ולא איפשרה לה לפתח שום מחשבה על קיזוז הפער. 47:78 להפועל ירושלים לקראת הרבע הרביעי.

רבע 4:

הרבע המכריע היה גארבג' טיים ברובו, במהלכו השחקנים שיפרו מעט את נתוניהם. ההגנה המקומית הרפתה מעט מאחיזתה, והאוקראינים קיזזו קצת את הפער המקומי - אבל רק קצת. 70:95 להפועל ירושלים בסיום, שתוכל לסגור עניין אם תנצח במשחק החוץ באוקראינה בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully