וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאי בריבו "תקוע בישראל", ובאוסטריה לא יודעים מתי הוא יחזור

מלך השערים של וולפסברגר ששוהה בארץ נדבק בקורונה כשבוע לפני החזרה לאימונים. מאמנו: "לא ברור מתי יחבור אלינו, מקווים שזה יסתדר עד היציאה למחנה"

תקציר: הופנהיים - אוגסבורג 1:3/ספורט1

השתוללות נגיף הקורונה וזן האומיקרון לא פוסחת גם על הליגיונרים של הכדורגל הישראלי ברחבי אירופה, ולאחר שקשרה של ארוקה מפורטוגל אור דסה נמצא חיובי לנגיף, גם חלוצה של וולפסברגר האוסטרית, תאי בריבו, התגלה כמאומת.

שחקן וולפסברגר, תאי בריבו. Severin Aichbauer, GettyImages
באוסטריה לא יודעים מתי יחזור. בריבו/GettyImages, Severin Aichbauer

הליגה האוסטרית בה משחק בריבו יצאה לפגרת חורף לפני כחודש ותחזור רק ב-12.2, כך שהישראלי ניצל את הזמן להגיע לארץ. כאמור, גם החלוץ בן ה-23 נמצא חיובי לנגיף, ורגע לפני שוולפסברגר מתחילה בהכנות למחצית השנייה של העונה, ישנה אי ודאות בנוגע למועד חזרתו של בריבו לאוסטריה.

"בריבו תקוע בישראל אחרי שהתגלה כחיובי לקורונה", נרשם ב"קליינר צייטונג". וולפסברגר, המדורגת במקום השלישי בליגה עם 14 נקודות מתחת למוליכה רד בול זלצבורג, אמורה להמריא למחנה אימונים בטורקיה בעוד כשבוע, וייתכן כי הישראלי יצטרף אליהם רק שם, בלי לעבור לפני כן באוסטריה.

עוד בוואלה!

גדי קינדה נותח בברכו, יחמיץ את קדם העונה ואת פתיחת ה-MLS

לכתבה המלאה
שחקני וולפסברגר, תאי בריבו, אליאל פרץ. Severin Aichbauer, GettyImages
שיתוף פעולה ישראלי מוצלח. בריבו ופרץ/GettyImages, Severin Aichbauer

"אנחנו לא בדיוק יודעים מתי הוא יוכל לחבור אל הקבוצה", אמר מאמנו של בריבו, רובין דוט, "אני מקווה שזה יסתדר עד מחנה האימונים".

אחרי שעזב את מכבי פתח תקוה בקיץ האחרון והפך לליגיונר, בריבו פתח בצורה נהדרת את דרכו בכדורגל האירופי, והוא מוביל את טבלת מלכי השערים של הקבוצה עם תשעה כיבושים ב-17 הופעות בכל המסגרות. כידוע, אקס המלאבסים משתף פעולה בוולפסברגר עם אליאל פרץ, שגם כן נמצא בעונה טובה, וכחצי שנה לסיום חוזהו נמצא תחת מעקב של הקבוצות הגדולות באוסטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully