וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני הבעלים החדש: סאות'המפטון הביסה 1:4 את ברנטפורד

הקדושים קיבלו בברכה את שולאק עם רביעיה ראשונה העונה. בדנארק, פרננדס (ע'), ברויה ואדאמס כבשו, יאנלט איזן זמנית. איטליה: קליארי ניצחה בדקה ה-96

תקציר: סאות'המפטון - ברנטפורד 1:4/ספורט1

אצטדיון סט. מארי בסאות'המפטון לבש הערב (שלישי) חג לכבוד הגעתו למגרש של הבעלים החדש של המועדון, דרגאן שולאק הסרבי. קהדושים הציבו רף גבוה מאוד בהופעה הראשונה לעיני שולאק, כאשר הבקיעו רביעייה לראשונה העונה בליגה ועקפו את ברנטפורד בטבלה עם 1:4 על העולה החדשה.

שחקני סאות'המפטון חוגגים. Mike Hewitt, GettyImages
שולאק יהיה מרוצה. שחקני סאות'המפטון חוגגים/GettyImages, Mike Hewitt

הגבההת קרן של סמל הקדושים, ג'יימס וורד פראוס, מצאה את ראשו של הבלם הפולני יאן בדנארק שנגח לרשת כבר בדקה החמישית, אך האורחת איזנה מרגליו של ויטלי יאנלט בדקה ה-23. המארחת הצליחה לרדת להפסקה ביתרון אחרי שבדקה ה-37 איברהימה דיאלו בעט לקורה, אך הכדור פגע בשוער אלברו פרננדס ונכנס לרשת.

במחצית השנייה הקבוצה של רלף האזהנוטל פתחה מבערים, ובדקה ה-49 קבע החלוץ הצעיר ארמנדו ברויה 1:3. צ'ה אדאמס עלה מהספסל בדקה ה-65, וכעבור חמש דקות בלבד חתם את תוצאת המשחק בערב גדול עבור הקבוצה מדרום אנגליה, שטיפסה שלושה מקומות בדרך למקום ה-11 בליגה האנגלית.

עוד בוואלה!

סלאח על הארכת החוזה: "זה בידיים של ליברפול, לא מבקש משהו מופרך"

לכתבה המלאה

סאות'המפטון מברכת את בעל הבית החדש

בליגה האיטלקית הושלם הערב המחזור ה-21 כאשר קליארי השלימה מהפך דרמטי וגברה 1:2 על בולוניה בביתה. ריקרדו אורסוליני כבש עבור האורחת בדקה ה-54, לאונרדו פאבולטי (71) וגאסטון פריירו (94) הפכו.

שתי הקבוצות האנגליות העפילו בסוף השבוע לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי. סאות'המפטון תארח בשלב זה את קובנטרי סיטי מהצ'מפיונשיפ, בעוד ברנטפורד תצא למשחק חוץ מול יריבה מהפרמיירליג, אברטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully