וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "גאה בשחקנים, עמדו בלחץ רב". דיווח: דגנק מועמד

מאמן מכבי תל אביב לאחר דרמת הפנדלים בקרית שמונה: "היינו צריכים להכריע מוקדם יותר". בסרביה טוענים שקרסטאיץ' מעוניין בבלם האוסטרלי. דניאל פרץ מחה על השער השני של קרית שמונה: "לא עבר בחיים"

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:2 (3:5 בפנדלים)/ספורט1

מכבי תל אביב הצליחה לעלות הערב (שלישי) בתום דרמה גדולה לרבע גמר גביע המדינה לאחר שניצחה בפנדלים 3:5 את עירוני קרית שמונה בחוץ. מחזיקת הגביע נקלעה פעמיים לפיגור מצמד של מורגן פרייר (9 ו-61) אך הצליחה להשוות פעמיים משערים של עדן שמיר (12) ושער אדיר של אבי ריקן בבעיטה מהאוויר (85). בהארכה לא נכבשו שערים, אך בבעיטות מהנקודה הלבנה שמרו הצהובים על קור רוח והשיגו ניצחון דרמטי בדרך לשלב הבא.

בו זמנית במועדון עובדים על חיזוק הקבוצה. בתקשורת הסרבית דווח הערב כי מאמן הצהובים מלאדן קרסטאיץ' מעוניין בבלם האוסטרלי מילוש דגנק, ששיחק בשנתיים האחרונות בכוכב האדום בלגרד, ועזב בסיום העונה החולפת. דגנק היה כבר ברשימת המועמדים של מכבי תל אביב לפני מספר שנים וכעת שמו שוב עולה בהקשר של חיזוק הקבוצה.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד מול מילוש דגנק שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
יגיע לקרית שלום? דגנק מול נאתכו בדרבי של בלגרד/GettyImages, Srdjan Stevanovic

בסיום הדרמה בקרית שמונה אמר המאמן מלאדן קרסטאיץ': "ברכות לשחקנים שלנו על ניצחון במשחק קשה מאוד, הם היו תחת לחץ רב כי ידעו שהם חייבים לנצח את המשחק הזה. הם עשו עבודה טובה מאוד. אני חושב שאנחנו ראויים לניצחון הזה, אבל היינו צריכים להכריע את המשחק הזה מוקדם יותר. דראפיץ' מאמן טוב מאוד שעושה עבודה יפה בקרית שמונה. הם שיחקו ברמה גבוהה ומגיע להם כל הכבוד".

שוער מכבי תל אביב דניאל פרץ שעצר פנדל של מוחמד שכר במהלך הדו קרב, עמד במרכזו של מהלך שנוי במחלוקת. פרץ הדף כדור שננגח על ידי מורגן פרייר, כשלטענת הקוון הכדור עבר את הקו לפני ששוער הצהובים חילץ אותו. פרץ מחה על אישור השער בחשבון הטוויטר של, בו צייץ: "לא עבר בחיים".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב ברבע הגמר אחרי 3:5 בפנדלים מול קרית שמונה

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב מלאדן קרסטאיץ'. מאור אלקסלסי
דרמה בגביע. קרסטאיץ'/מאור אלקסלסי

סלובודן דראפיץ', מאמן קרית שמונה: "הפסדנו בסוף. כל הכבוד לחבר'ה, ניסינו לתת את המקסימום שיש. היינו בתקופה טובה בליגה, עשינו הפסקה של הגביע ונגד מכבי אם לא מרוכזים עד הסוף, דקה 85 קיבלנו גול וזה חבל. ואז מגיעים לפנדלים וזה לפה או לשם. מאוד גאה בשחקנים, צריכים להתאושש כמה שיותר מהר. אנחנו צריכים להמשיך באותה יכולת. צריכים לעבוד קשה ולהמשיך הלאה, להיות כל הזמן מרוכזים כי אם מפסידים משחק או שניים יכולים להסתבך בתחתית".

על קרסטאיץ' אמר: "אנחנו לא מכירים באופן אישי, הוא מכיר אותי בשם ואני מכיר אותו בשם. אני יודע שהוא עזב את פרטיזן כשאני ואברהם גרנט הגענו. איחלנו בהצלחה אחד לשני וקבענו לדבר אחרי המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully