וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השופט שרק בטעות לסיום בדקה ה-85, מאלי ניצחה 0:1 את טוניסיה

הזייה באליפות אפריקה: השופט הודה בשגיאה, אך שרק פעם נוספת עוד לפני שהדקה ה-90 הסתיימה לתדהמת המפסידים, שסירבו להצעה לחדש את המשחק אחרי כחצי שעה. קונה כבש מהנקודה הלבנה (48), פנדל של חאזרי נעצר (76). ניצחונות 0:1 גם לחוף השנהב וגמביה

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - אסטון וילה 0:1 (גביע אנגלי)/ספורט1

המחזור הראשון של שלב הבתים באליפות אפריקה ננעל הערב (רביעי) עם פארסת שיפוט יוצאת דופן במשחק בו מאלי ניצחה 0:1 את טוניסיה בבית ו'. גמביה ניצחה 0:1 את מאוריטניה בהופעת הבכורה שלה בטורניר, ובבית ה' פתחה חוף השנהב עם ניצחון, איך לא, של 0:1 על גינאה המשוונית.

12 משחקי המחזור הראשון של שלב הבתים הניבו בדיוק 12 שערים: תשעה משחקים הסתיימו ב-0:1 ורק הניצחון של קמרון 1:2 על בורקינה פאסו במשחק הפתיחה סיפק יותר משער אחד.

מקס גראדל שחקן נבחרת חוף השנהב. רויטרס
שער אחד ודי. מקס גראדל/רויטרס

בית ה'

גינאה המשוונית - חוף השנהב 1:0

אחרי שפישלו בגדול במוקדמות המונדיאל ובכל מקרה לא יהיו בקטאר, הפילים רוצים לשקם את כבודם באליפות אפריקה ואולי לשחזר את הזכיות מ-1992 ו-2015. את המשחק הראשון הם עברו בקושי עם 0:1 קטן על גינאה המשוונית. מקס גראדל הוותיק הפציץ בימין מחוץ לרחבה בדקה החמישית ונראה היה שחוף השנהב תדרוס, אבל סבסטיאן האלר לא פגע וגם יתר השמות לא עשו יותר מדי. גינאה המשוונית רצתה פנדל בדקה ה-40, אך גם ה-VAR לא עזר לה.

עוד בוואלה!

שער יפה של איהנאצ'ו הכניע את סלאח ומצרים באליפות אפריקה

לכתבה המלאה
ג'אני סיקאזווה שופט זמבי מרחיק את אל בילאל טורה שחקן נבחרת מאלי. רויטרס
עוד שלף אדום בין שתי השריקות לסיום. השופט ג'אני סיקאזווה/רויטרס
מונדר קבאייר מאמן נבחרת טוניסיה מתלונן בפני הקוון על שריקת הסיום המוקדמת. רויטרס
גם התלונות של המאמן הטוניסאי לקוון לא עזרו/רויטרס

בית ו'

טוניסיה - מאלי 1:0

האליפות אמנם נמצאת רק במחזור הראשון, אך נדמה כי את שיא הביזאר שנקבע כאן אף אחד לא יצליח לשבור עד לסיום הטורניר. השופט הזמבי, ג'אני סיקאזווה, שרק בטעות לסיום המשחק בדקה ה-85, וחידש את המשחק רק לאחר שהספסל הטוניסאי עורר את תשומת ליבו והוא הודה בטעות. לתדהמת הטוניסאים, סיקאזווה שרק פעם נוספת לסיום המשחק כ-15 שניות לפני שנגמרה הדקה ה-90, והפעם ההחלטה הייתה סופית. המחנה הטוניסאי התקשה לקבל את ההחלטה והתלונן בפני סיקאזווה, אך זה לא עזר.

עוד לפני האירוע הביזארי, היה גם כדורגל, בעיקר מהנקודה הלבנה. איברהימה קונה הבקיע מ-11 מטרים את שער הניצחון של מאלי בדקה ה-48, וואהבי חאזרי פספס פנדל משלו בדקה ה-76. השופט גם הספיק להרחיק את אל בילאל טורה ממאלי בדקה ה-87, בין שתי השריקות שלו לסיום. לאחר כחצי שעה נשקלה האפשרות לחדש את המשחק לשלוש דקות בעקבות השריקה המוקדמת, אבל אחרי ששחקני מאלי כבר חזרו לכר הדשא, טוניסיה סירבה לעלות ותוצאת הסיום אושרה.

אגב, השופט הזה הואשם ב-2018 בשחיתות במשחק במסגרת ליגת האלופות של אפריקה והושעה. זה קרה כמה חודשים אחרי שהפך לזמבי הראשון שניהל משחק במונדיאל (בלגיה מול פנמה).

מאוריטניה - גמביה 1:0

ב-2019 ערכה מאוריטניה את הופעת הבכורה שלה באליפות היבשתית, אבל משחק הפתיחה שלה השנה הסתיים בהפסד צורב מבחינתה, דווקא לנבחרת שערכה את הופעת הבכורה שלה. אבלי ז'אלו בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה הכריע את ההתמודדות בדקה העשירית ובמשחק הבא תנסה נבחרתו להפתיע גם את מאלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully