וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער יפה של איהנאצ'ו הכניע את סלאח ומצרים באליפות אפריקה

עודכן לאחרונה: 11.1.2022 / 23:41

חלוץ לסטר העניק לניגריה 0:1 על האדומים במחזור הפתיחה. מחזיקת הגביע אלג'יריה החלה את דרכה עם 0:0 מאכזב מול סיירה לאון. 0:0 בין סודאן לגינאה ביסאו

שלושה משחקים נערכים הערב (שלישי) במסגרת יום המשחקים השלישי, כולל מפגש מסקרן בין ניגריה למצרים שהסתיים ב-0:1 לירוקים. עוד קודם לכן, מחזיקת הגביע אלג'יריה החלה את דרכה עם 0:0 מאכזב נגד סיירה לאון בבית ה'. ב-21:00 יושלם יום המשחקים עם מפגש בין סודאן לגינאה ביסאו בבית בו נמצאות ניגריה ומצרים.

מוחמד סלאח, נבחרת מצרים. רויטרס
כבר היה בגמר אליפות עם מצרים. מוחמד סלאח/רויטרס

בית ד'

ניגריה - מצרים 0:1

אחד המפגשים המסקרנים של מחזור הפתיחה הסתיים בניצחון דחוק של ה"סופר איגלס" מול ה"פרעונים". מוחמד סלאח, אולי הכדורגלן בכושר הטוב בעולם, לא הצליח להושיע את האדומים לאחר שקלצ'י איהנאצ'ו הבקיע את שער הניצחון הנהדר בדקה ה-30. חלוצה של לסטר השתלט על הכדור ברחבה ושיגר בעיטה ברגל שמאל לפינה העליונה שלא הותירה לשוער מוחמד אל שנאווי סיכוי. הירוקים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום, ולאור החולשה היחסית של שתי הנבחרות הנוספות בבית, הניצחון במחזור הראשון מהווה רגע משמעותי בקרב מול הנבחרת של קרלוס קיירוש על ראשות הבית.

סודאן - גינאה ביסאו 0:0

קשה לראות כל אחת מהנבחרות הללו סוחטת נקודות ממצרים או ניגריה, כך שבתיקו הערב הן אולי פספסו את ההזדמנות היחידה שלהן לרשום ניצחון בטורניר, שהיה שומר על סיכוי ריאלי יותר לעלות שלב. עבור גינאה ביסאו זה המשחק ההחמישי ברציפות שהיא לא כובשת, כאשר בשלושת האחרונים היא סיימה בתיקו מאופס.

סופיאן פגולי, שחקן נבחרת אלג'יריה. רויטרס
המסע של מחרז ואלג'יריה להגנה על התואר יוצא לדרך/רויטרס

בית ה'

אלג'יריה - סיירה לאון 0:0

כמעט שנתיים וחצי אחרי שניצחה את סנגל בגמר אליפות אפריקה במצרים, אלג'יריה קיוותה להמשיך את המסע באליפות היבשתית מאיפה שעצרה, אך היא נאלצה להסתפק בתיקו מאכזב מול היריבה החלשה. סוללת הכוכבים הכוללת את ריאד מחרז ממנצ'סטר סיטי ואיסלאם סלימאני מליון לא הצליחה להכניע את היריבה הצנועה, ותאלץ לחפש ניצחון ראשון במפגשים הבאים בבית מול גינאה המשוונית וחוף השנהב החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully