וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו גברה על ברצלונה בתום דרמה גדולה, פנר ניצחה את אולימפיאקוס

סרחיו רודריגס (18) הוביל את האיטלקים ל-73:75 בחוץ על הקטלאנים והנחילו להם הפסד ביתי ראשון. הטורקים ניצחו 80:94. באיירן מינכן גברה על ז'ליגיריס

תקציר: ברצלונה - מנרסה 96:95 בתום הארכה/ספורט1

אחרי שכל המחזור שעבר ביורוליג בוטל בשל התפרצות קורונה בקבוצות השונות, שב הערב (שלישי) המפעל לשבוע כפול, לפחות באופן חלקי, עם שלושה משחקים. חמישה מפגשים במחזור ה-20 נדחו עד כה, אך באלה ששיחקו קיבלנו הצגה גדולה, לפחות בקרב בין המוליכה ברצלונה למילאנו, שהסתיים בניצחון חוץ דרמטי של האיטלקים. פנרבחצ'ה ניצחה 80:94 את אולימפיאקוס ובאיירן מינכן קטעה רצף של שלושה הפסדים עם 65:74 על נועלת הטבלה ז'לגיריס.

סרחיו רודריגס שחקן מילאנו. רויטרס
מילאנו השלימה ניצחון כפול על ברצלונה. רודריגס/רויטרס

ברצלונה - מילאנו 75:73

לאחר התבוסה המפתיעה בידי באסקוניה במחזור האחרון בו שיחקה, קיוותה ברצלונה לחזור למסלול הניצחונות ביורוליג ולהבטיח עוד שבוע לפחות בפסגת היורוליג. לאחר מחצית ראשונה דלה, במהלכה קלעה 14 נקודות בשני הרבעים, התעוררה הקבוצה של שאראס וקלעה 26 נקודות ברבע השלישי בלבד. מילאנו, שהחלה את העונה בצורה יוצאת מהכלל ונחלשה, לא התכוונה לוותר ושיחקה כדורסל נהדר ברבע המכריע, והצליחה ליטול את ההובלה. במצב של 67:71, פחות מדקה לסיום, קלע קייל קוריץ' (22) שלשה גדולה, שנענתה בשלשה לא פחות ענקית של מלקולם דילייני בצד השני.

רגע, זה עוד לא הכל. ניקולה מירוטיץ' ענה בעוד שלשה שניות ספורות לאחר מכן, וזה שוב רק נקודה הפרש לאורחת, חמש שניות לסיום. ברצלונה הספיקה לעשות עבירה על ניקולו מלי, שזכור לאוהדי מכבי תל אביב כשחקן בעל ידיים רועדות בשניות הסיום. גם הפעם האיטלקי לא עמד בלחץ ודייק רק פעם אחת מהקו. למזלה של מילאנו ניקולאס לאפרוביטולה החטיא ניסיון שלשה (ערב חלש של 2 מ-9 מטווח זה) והקבוצה של מסינה יוצאת עם ניצחון גדול. סרחיו רודריגס (18.9 הוליך את קלעי המנצחת, דילייני הוסיף 15. הפסד ביתי ראשון העונה לברצלונה, אצלה קוריץ' קלע 22 ומירוטיץ' הוסיף 18.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הודיעה על החתמת קיירי תומאס: "הוא יכול לעזור לנו"

לכתבה המלאה
מליח מחמטוילו שחקן פנרבחצ'ה. Sonia Canada, GettyImages
פנר שבה למסלול הניצחונות. מחמטוילו/GettyImages, Sonia Canada

פנרבחצ'ה - אולימפיאקוס 80:94

ללא צמד כוכביהם יאן וסלי ונאנדו דה קולו, הצליחו הטורקים לשוב למסלול הניצחונות במשחקם הראשון ביורוליג מאז 23 בדמצבר. אקס פנר קוסטאס סלוקאס היה טוב מול חבריו לשעבר וקלע 14 נקודות מהספסל, אך פנרבחצ'ה הבטיחה את הניצחון בזכות מחצית שנייה יוצאת מהכלל. מליח מחמטוילו הוליך את קלעי המנצחת עם 17 נקודות, כאשר מלבדו עוד חמישה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל פנר. טיילר דורסי קלע 14 לאולימפיאקוס, אך איבד גם שבעה כדורים והוסיף עימות לא ראוי עם איסמט אקפינאר מהיריבה.

צפו בעימות בין דורסי ואקפינאר

ולדימיר לוצ'יץ' שחקן באיירן מינכן. רויטרס
באיירן קטעה את רצף ההפסדים. לוצ'יץ'/רויטרס

באיירן מינכן - ז'לגיריס 65:74

הבווארים שלא שיחקו במפעל מאז ה-23 בדצמבר, אז הפסידו 81:76 בבית לבאסקוניה, שבו לפרקט ביורוליג ושמו סוף לרצף של שלושה הפסדים במפעל. החבורה של אנדראה טרינקיירי לא יכלה לבקש יריבה טובה יותר כדי לקטוע מולה את המומנטום השלילי מאשר נועלת הטבלה, שהגיעה עם אותו רצף כמו יריבתה, אך אצלה המשבר הועמק והיא סופרת ארבעה הפסדים ברציפות. לאחר מחצית ראשונה דלה מבחינה התקפית אך צמודה, הצליחה באיירן לפתוח פער קטן מהליטאים בזכות רבע השלישי טוב. ג'וש ניבו שפתח בחמישייה של ז'לגיריס קלע 14, כששאר השחקנים שפתחו לצדו סיימו ביחד עם 12 נקודות (!)

המארחת ניצלה את חוסר התפקוד של יריבתה בהתקפה והשיגה את ניצחונה השמיני העונה. אוגניין יירמאז קלע 16 למנצחת, לוצ'יץ' הוסיף 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully