וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה על החתמת קיירי תומאס: "הוא יכול לעזור לנו"

10.1.2022 / 14:41

הצהובים מימשו את סעיף היציאה של הגארד (1.91, 25) שהופיע העונה בשני משחקים בלבד במדי בילבאו. תומאס, ששיחק בעבר בדטרויט ויוסטון, מתאושש מפציעה וצפוי לחזור לכשירות תוך שבועיים. נדחה משחק הגביע בגליל

תקציר: קרשיאקה - דרושאפקה 82:79/ספורט1

מכבי תל אביב מנסה להשתפר תוך כדי תנועה, למרות שעונת היורוליג כבר מסתמנת כאבודה. היום (שני) הודיעה האלופה הישראלית על החתמת קיירי תומאס (25, 1.91) אחרי שמימשה את סעיף היציאה של הגארד האמריקאי מבילבאו הבאסקית.

תומאס, גארד שידוע בעיקר בזכות יכולות החטיפה והקליעה שלו משלוש, יחבור לצהובים בימים הקרובים ויסייע בהפחתת הנטל על שחקני הקו האחורי סקוטי ווילבקין, קינן אוואנס וג'יימס נאנלי שחזר לאחרונה לאימונים. יחד עם זאת, הוא לא יוכל לסייע לקבוצה באופן מיידי, משום שהוא מתאושש מפציעה שהשביתה אותו בחודש האחרון. לפי הערכות, תומאס אמור לחזור לכשירות מלאה תוך מספר שבועות ואחריהם הוא יקווה להתחיל לתרום לקבוצה של יאניס ספרופולוס בחזית המקומית וכן ביורוליג.

קיירי תומאס במדי דטרויט פיסטונס. Jim McIsaac, GettyImages
יביא את המפנה? קיירי תומאס/GettyImages, Jim McIsaac

תומאס (25, 1.91) הוא בוגר אוניברסיטת קרייטון שזכה בתואר שחקן ההגנה בביג איסט בשנים 2017 ו-2018. הוא יצא לדראפט ה-NBA שנה לפני שסיים את לימודיו, נבחר במקום ה-38 על ידי פילדלפיה ונשלח בדראפט לדטרויט במדיה מיעט לשחק במשך שנתיים והעביר את רוב התקופה בקבוצת הפיתוח. בנובמבר 2020 נשלח לאטלנטה בטרייד ושוחרר ממדיה, כשלפני תחילת עונת 2020/21 ב-NBA חתם בקבוצת הפיתוח של סן אנטוניו. במאי 2021 זכה לחוזה קצר במדי יוסטון ורשם חמישה משחקים נהדרים עם 16.4 נקודות, 5 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים למשחק. הוא חתם על חוזה רב שנתי ברוקטס, אך שוחרר באוקטובר האחרון. בחודש נובמבר עבר לבילבאו, הספיק לשחק במדיה שני משחקים בהם רשם 12 נקודות למשחק.

בנושא אחר, איגוד הכדורסל הודיע שמשחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי תל אביב להפועל גליל עליון בוטל בשל מאומתים לקורונה. נכון לעכשיו, בקבוצה של ברק פלג, שאמורה לארח את המשחק, ישנם 10 שחקנים ו-5 אנשי צוות שנדבקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully